Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Cyberphoto=Choklad?
- Trådstartare RG
- Start datum
stonevalley
Aktiv medlem
Der är väll gott med choklad!
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
japp, så är det
alla vet att choklad gör kvinnor glada, så det är ett led i att lugna frun då du köpt dyra prylar igen.
alla vet att choklad gör kvinnor glada, så det är ett led i att lugna frun då du köpt dyra prylar igen.
Per
Aktiv medlem
Robin Gyllander skrev:
Värför skickar dom med choklad?
..hur menar du nu..lixom..?
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
har alltid gjort så i min värld, dvs i flera år.
Jeppe
Aktiv medlem
Robin Gyllander skrev:
Vilken sort sänder dom med?
Alla möjliga, Bounty, japp, snickers, twix. Verkar ha en deal med Masterfoods
Det är lätt en anledning att beställa något
Lysmask
Avslutat medlemskap
Robin Gyllander skrev:
Så vad man beställer avgör vad man får?
Köpte en Canon powershot digitalkompakt till jul och ett ef 17-40 objektiv nu i veckan och jag fick en twix bägge gångerna så jag tror inte det spelar så stor roll hur ordern ser ut.
Fläsk-Tarzan
Aktiv medlem
Jag köpte en Nikon D200 och fick ett choklad..he he
Graylingman
Aktiv medlem
När jag köpte ett Sigma 10-20 fick jag TVÅ chokladbitar En Snickers och en Twix vill jag minnas att det var. Det ni!
//Anders
//Anders
-Catherine-
Aktiv medlem
Jag tycker det är charmigt som tusan med chokladbiten som ligger i paketen, nästan lite lyxkänsla....ungefär som den där chokladbiten som ligger på kudden när man bor på dyra hotell
Fast nu när jag köpte mitt 24-70/2,8L så fick jag en snickers...å jag är allergisk mot nötter
Kanske ska jag skriva till dem och tala om att nästa gång vill jag ha en choklad utan nötter i
Fast nu när jag köpte mitt 24-70/2,8L så fick jag en snickers...å jag är allergisk mot nötter
Kanske ska jag skriva till dem och tala om att nästa gång vill jag ha en choklad utan nötter i