Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Cosina af 19-35 1:3 5-4,5
- Trådstartare jacobk
- Start datum
felle
Aktiv medlem
Ja, det funkar absolut okej. Den är skarp för sitt pris, nedbländad är den mycket bra. Närgränsen är rätt dålig, men det är ingen jättegrej för mig. Sen är den väldigt plastigt byggd, samt har roterande frontlins när man fokuserar. Men för det priset får man mycket för pengarna!
Pablo> Kollade precis på det objektivet. Skulle jättegärna se lite testbilder och se hur perspektivet ser ut när man använder den med D100an samt höra vad du tycker om det när du testat ett tag!
Pablo> Kollade precis på det objektivet. Skulle jättegärna se lite testbilder och se hur perspektivet ser ut när man använder den med D100an samt höra vad du tycker om det när du testat ett tag!
pablito
Aktiv medlem
ge mig en vecka, så får du bilder som du kan leka med i panotools.
har aldrig fotat fisheye förrut / kan funka för "jag har en flaska Cristal i handen och munnen full av platina"
felle
Aktiv medlem
pablito skrev:
ge mig en vecka, så får du bilder som du kan leka med i panotools.
har aldrig fotat fisheye förrut / kan funka för "jag har en flaska Cristal i handen och munnen full av platina"
Haha.. jag tänkte nog inte fixa distorsionen alls utan är mer intresserad av fisheye-effekten. Jag skulle vilja se hur mycket effekten blir på en D100, samt kolla hur bra den är optiskt. Men jag väntar spänt för att höra dina åsikter om sigman!