Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cash back från annat eu-land

Produkter
(logga in för att koppla)

dudek53

Aktiv medlem
Detta har kanske avhandlats redan men jag frågar ändå.
Tänkte köpa en eos 40d från england och undrar då hur jag gör med canons cashback ?

Gör jag som vanligt och skriver att mitt inköp gjorts i England och får svenskj cash back?

nån som vet ?

Daniel

Tänkte beställa en 40D från England i dagarna. Men har en fundering på om laddarens kontakt är lika där som här i Sverige? Eller behöver man ngn adapter till eluttaget?

Adapter/sladd behövs. har för mig att Canon inte lägger ner alla pluggar/sladdar. Finns en del som gör det när man köper elektrisk witchad utrustning.

Om jag inte är helt fel på det så är det en vanlig apparatsladd för 29 kr hos finnsisjön

Tänkte beställa en 40D från England i dagarna. Men har en fundering på om laddarens kontakt är lika där som här i Sverige? Eller behöver man ngn adapter till eluttaget?

När jag köpte min Canon 40D i England fick jag med engelsk och vår standard av stickpropp/kontakt. Laddaren till 40D har en löstagbar sladd till stickkontkten.

Men kolla först med affären du ska beställa ifrån.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto