Hej
Oj jag hade inte räknat med att det skulle bli en fråge stund...men låt gå..
1. Pixileringen försvinnner om du bara låter Capture One updatera alla tumnaglar (se nere i högra hörnet på mac, den skriver hur många bilder är kvar att uppdatera) detta är en sak som du kommer att märka stor skillnad i hastighet på 4.0
2. På Mac versionen är där en del skillnader men duu borde känna hyffast igen dig, stora skillnaden är Windows versionen som kommer likna Mac versionen mer. Stort lyft är också att det är dom samma tumnaglar och inställningar som används både på Mac och PC.
3.Hur photomechanic gå in och modifierar en fil kan vi där imot inte ta höjd för så jag kan inte garantera att problem är löst, det kan där imot inte bli klassificerat som en "bugg" men mer en inkompatiblitet mellan de två programmen.
Jag har kolllat att problemet är loggat i vårat tracking system så förhoppnings vis bilr det löst.
Jo tack, som jag skrev.... min kamera väska blir smått löjlig.. jag har juh alla bakstycken som Phase One någonsin producerat till mitt förfogande och till hörande kameror. Om ni någonsin får changsen att prova ett bakstycke så gör det.. det som är risken med det är att ni får samma syndrom som jag.. jag har en 20D att plåta med på semester.. och svär alltid när jag kommer hem hur dålig kvalitén är... med andra ord, man blir bortskämd ;-)