Annons

Canons kitobjektiv?

Produkter
(logga in för att koppla)
Men för i .... på 3 dagar har du startat 13 nya trådar!! med samma frågor! Du har frågat allt från kompaktkameror till samtliga systemkameror, du har frågat frågor som enkelt kunde kollas upp på tilvlerkarens egna hemsida, du har frågat om en massa tillbehör osv osv osv osv osv osv som, inget av det du frågat kan man inte hitta om man söker!

Du får ursäkta mig och min ton, men redan för någon månad sedan snackade vi om att du ville byta din D50 mot en D80, du ahr inte gjort det ännu och nu snackas det om Nikonkameror, Olympus, Pentax, canonobjektiv, kompaktkameror, D70s, D40, Canons dammreducering, ska du köpa Canon kanske?

Och en himla masas mer... blir ju fan snurrig...
 
Kalle
Du har antagligen fel på ditt tangentbord eller så har du en en vredesslintning (nytt ord) "du ahr inte gjort det ännu"

Har= ahr vilket genomgående finns i dina inlägg

Mikael
som tänker starta en avdelning för minor dyslektiker här på fotosidan och som tycker att 15min är alldeles för liten tid att ändra ev STAFFEL
och jag gör många
 
Senast ändrad:
Kalle: Fel att vilja undersöka SAMTLIGA alternativ? Dessutom är det väl detta forumet är till för? Att fråga samt ta del av kunskap? Jag kanske har fel dock...
 
Dessutom: Om man inte frågor något får man ingenting veta ;)

Om du tycker att det är jobbigt så skit i att läsa och/eller skit i att svara =)
 
macrobild skrev:
Kalle
Du har antagligen fel på ditt tangentbord eller så har du en en vredesslintning (nytt ord) "du ahr inte gjort det ännu"

Har= ahr vilket finns genomgående finns i dina inlägg

Mikael
som tänker starta en avdelning för minor dyslektiker här på fotosidan och som tycker att 15min är alldeles för liten tid att ändra ev STAFFEL
och jag gör många

Jao.. jag är fullt medveten om detta, jag kan stava riktigt bra faktiskt, men som jag förklarade i en annan tråd för kanske 3-4 månader sedan så beror det på att jag skriver ohyggligt fort på tangentbordet och jag tittar inte heller på tangenterna när jag skriver. Mina händer är fixerade och enbart fingrarna dansar... Detta göra tt vissa bokstavskombinationer blir fel, som tex ahr=har, ajg, jag, vissa mellanslag kan bli fel så att jag bryter ord i början eller mot slutet... Fullt medveten är jag om dessa problem och jag ber om ursäkt för det. Notera att detta inlägg är skrivet med kärlek och omsorg :) Ska försöka bättra mig
 
du kanske skall göra en sökning först,läsa igenom de trådar som finns i samma ämne istället för att fråga samma sak som redan har besvarats ett antal gånger.
Mikael
 
Kalle_B skrev:
Jao.. jag är fullt medveten om detta, jag kan stava riktigt bra faktiskt, men som jag förklarade i en annan tråd för kanske 3-4 månader sedan så beror det på att jag skriver ohyggligt fort på tangentbordet och jag tittar inte heller på tangenterna när jag skriver. Mina händer är fixerade och enbart fingrarna dansar... Detta göra tt vissa bokstavskombinationer blir fel, som tex ahr=har, ajg, jag, vissa mellanslag kan bli fel så att jag bryter ord i början eller mot slutet... Fullt medveten är jag om dessa problem och jag ber om ursäkt för det. Notera att detta inlägg är skrivet med kärlek och omsorg :) Ska försöka bättra mig
ajg förtr vd du menr
så ingen fara
Mikael
 
Kalle_B skrev:
Men för i .... på 3 dagar har du startat 13 nya trådar!! med samma frågor! Du har frågat allt från kompaktkameror till samtliga systemkameror, du har frågat frågor som enkelt kunde kollas upp på tilvlerkarens egna hemsida, du har frågat om en massa tillbehör osv osv osv osv osv osv som, inget av det du frågat kan man inte hitta om man söker!

Du får ursäkta mig och min ton, men redan för någon månad sedan snackade vi om att du ville byta din D50 mot en D80, du ahr inte gjort det ännu och nu snackas det om Nikonkameror, Olympus, Pentax, canonobjektiv, kompaktkameror, D70s, D40, Canons dammreducering, ska du köpa Canon kanske?

Och en himla masas mer... blir ju fan snurrig...

Kalles läxaupp nybörjare skola 1.0.

Nä allvarligt, David om du ser förbi den råa tonen i Kalles inlägg så kan du dra lärdom av det. Forum är till för att lära sig saker och utbyta erfarenheter men en av fördelarna med det är också att informationen finns kvar även när solen gått ner. Så sök lite och fråga inte bara detta tillhör nätetikett eftersom många här lägger ner mycket tid på att hjälpa andra så vill man att den som frågar åtminstone lägger ner lite tid innan de frågar.

Och Kalle, senaste FF har rättstavning, bekvämt när man som du och jag skriver aningen för fort på tangentbordet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.