Photocon
Aktiv medlem
Ditt stora tålamod är beundransvärt måste jag säga, var det Nr 4 eller 5 av 7D som till slut fungerade som du ville, segare än stålfarfar ( berömd från sverige loppet) tog du dig en ny holmgång med en Canon-kamera, det var då tusan om inte nån skulle fungera, och du lyckades. I mitt stilla sinne undrar jag om något annat märke till närmesvis skulle få så många chanser, en Sony, Pentax efter tredje försöket hade troligen på sverkervis åkt i soptunnan så det brakat om det. Jag har många gånger imponerats av dina sansade neutrala omdömmen med kloka slusatser, och dom är ju fortfarande opåverkade för min del. Blir bara så imponerad av din starka hängivenhet för canonmodellerna, förstår att dom har stor betydelse för dig i ditt arbete, och vi andra får lära oss så mycket, God Fortsättning. //Bengt.
Med en förstående ÅF är det enkelt. I övrigt tack för dina vänliga ord, men jag vill bara betona att jag inte är hängiven Canons kameror speciellt. Främsta orsaken till att jag använder Canon är att jag genom åren samlat på mig ett gäng optiker och andra tillbehör samt att de var först ut med cmos och FF. Skulle jag välja märke idag och inte ha optiker liggande för Canon är jag långt ifrån säker på att Canon skulle bli mitt förstaval.
God Fortsättning//L