defiant skrev:
det kanske kommer en digital EOS med 4 siffrig benämning,
Det kommer säkert en strippad och billig 3000D nån dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
defiant skrev:
det kanske kommer en digital EOS med 4 siffrig benämning,
Ber till gud att det ska komma...finns ju inga kompaktkameror som intresserar mig till ett pris lämpligt för min plånbok...men en någorlunda billig digital systemkamera skulle jag mer än gärna lägga ut allt jag har på. Snälla rara söta Canon...mecka ihop en eos 3000d till mig nu...froderberg skrev:
Det kommer säkert en strippad och billig 3000D nån dag.
müsli skrev:
Lägst pris just nu?
New York Camera
1399 euro = 13000 kr inkl moms, exkl frakt från tyskland.
Omar skrev:
Har funderingar på en 20D och undrar lite när man väl har fyllt bufferten med 6 RAW bilder hur lång tid tar det innan man kan ta nästa bild. Jag tolkar att det ligger på ca 2.35 sek med ett väldigt snabbt minneskort enligt denna sida http://www.imaging-resource.com/PRODS/E20D/E20DA7.HTM
Jag har väl tolkat det rätt?
En annan undran är om man kan tex flytta minneskortet från 20D (med bilder på) till Mark2 och fotograferara vidare, problem?
Se DPReviews preview av 20D här, mitten av sidan och neråt.Omar skrev:
... undrar lite när man väl har fyllt bufferten med 6 RAW bilder hur lång tid tar det innan man kan ta nästa bild.
Omar skrev:
Har funderingar på en 20D och undrar lite när man väl har fyllt bufferten med 6 RAW bilder hur lång tid tar det innan man kan ta nästa bild. Jag tolkar att det ligger på ca 2.35 sek med ett väldigt snabbt minneskort enligt denna sida http://www.imaging-resource.com/PRODS/E20D/E20DA7.HTM
En annan undran är om man kan tex flytta minneskortet från 20D (med bilder på) till Mark2 och fotograferara vidare, problem?
müsli skrev:
Någon som hittat var man laddar ner manualen till 20D?
Hittar bara produktbladet (pdf, 2 sidor).
Jeppe skrev:
Hehe.. Manualen lär ju inte dyka upp online förens kameran finns på marknaden
Men dpreview har ju i princip en helt fullständig genomgång av kameran och dess funktioner. Skulle tro att de skriver av en manual som nog följer med pre-produktions exemplaret av kameran...
Gunnar Fahlström skrev:
Kom just tillbaka efter att ha varit på Canons presskonferens. Men vet att bl a Phil Askey släppte nyheten tidigt i morse och ser att här finns en annan tråd i ämnet.
Men om ni vill veta något från en som tagit lite bilder med kameran (dock ej bedömt bildkvaliteten eftersom det var ett förexemplar) så är ni välkomna att fråga.
Ralph L skrev:
Kolla in Plagiatbörsen.... De har saxat rakt av från Cyberphoto´s sida, t o m länken till batterigreppet är kvar. Amatörer...
Länk