Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon EOS 20D
- Trådstartare Gunnar Fahlström
- Start datum
Smirre
Aktiv medlem
cw-op skrev:
Är det nån som vet nån länk där man kan höra mk2:an i aktion - Vore kul å´jämföra (c; JANNE
Det har funnits en länk på dpreview, men jag kan bara säga att den låter underbart, den är som en förklädd uzi, ljudet skiljer sig ganska mycket eftersom mark tvåan är utrustad med en proffessionell slutare garanterad att klara 200 000 skott.
/ Säger Jerker som fotade 1050 bilder på en hockeymatch i går.
Smirre skrev:
garanterad att klara 200 000 skott.
Var har du fått den siffran ifrån. Enligt Canon ska 20D klara dubbelt så många exponeringar som 10D, och den klarade väl 60 000.
Kalle Hoppe
Aktiv medlem
Han menar MkII
Gunnar Fahlström
Aktiv medlem
20D har anlänt
Kan berätta för intresserade att jag håller på att testa ett produktionsexemplar av 20D.
Hitintills är allt frid och fröjd men jag ska ha den med mig ut på flera jobb också under nästa vecka innan jag ger ett slutgiltigt omdöme.
Men mycket kamera för pengarna är det!
Kan berätta för intresserade att jag håller på att testa ett produktionsexemplar av 20D.
Hitintills är allt frid och fröjd men jag ska ha den med mig ut på flera jobb också under nästa vecka innan jag ger ett slutgiltigt omdöme.
Men mycket kamera för pengarna är det!
Har du nån koll på leveranserna? Tider och kvantiteter?
/Magnus (med könummer 1)
/Magnus (med könummer 1)
Holtin skrev:
Har någon koll på köer generellt, det finns ju ganska många återförsäljare ?
Magnus är först som vanligt men vem är sist ??
//A
En kompis ställde sig häromdagen hos In Warehouse och hamnade som nummer ett. Det gäller att ringa runt. Cyberphoto har en jättelång lista.
Holtin skrev:
(Hur kan du ha sån koll på allt ? Man ser dina alster lite varstans numer, bröllopsplåtningar i SvD, scoutplåtningar, här på Fs.....Du verkar ju jobba en del också....
Det är beundransvärt !)
Jepp, Jag har bra flyt just nu.
Bröllopsbild i SvD, hade jag ingen aning om. Har inte blivit så mycket bröllop i sommar.
Jag har bra snurr just nu. Denna vecka ska jag jobba för Canon...
Holtin skrev:
Jodå....i söndags stod du som fotograf faktiskt....Men de där bilderna kommer ju in med en grym eftersläpning så det kan vart något från i maj ?
Plåtade i slutet av juli. Har du kvar tidningen
Sen sa sambon igår att du fanns med i det nya scoutnummret, men jag vet ju att du har dina rötter i kåren..
Har med bilder i fyra scouttidningar som alla kommit ut precis...
Fredrik Jutfelt
Aktiv medlem
froderberg skrev:
En kompis ställde sig häromdagen hos In Warehouse och hamnade som nummer ett. Det gäller att ringa runt. Cyberphoto har en jättelång lista.
Tack för tipset!
Nu står jag som nr tre där istället för nr 30+ hos cyberphoto!
MWPhoto
Aktiv medlem
InWarehouse har inte direkt någon "intressekölista", utan man kan göra en regelrätt beställning hos dem. Jobbigt om man beställer D20 till höger å vänster. Kan bli en tung börda att bära runt på en massa sådana. )froderberg skrev:
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Powershooter skrev:
InWarehouse har inte direkt någon "intressekölista", utan man kan göra en regelrätt beställning hos dem. Jobbigt om man beställer D20 till höger å vänster. Kan bli en tung börda att bära runt på en massa sådana. )
Jag frågade dem om detta idag och de sa att min anmälan inte var bindande på något sätt, även om de lade in den som en "order". Inga problem så länge man har koll på var man har beställt och avbokar sitt exemplar i tid alltså.
christian_r
Aktiv medlem
Sverige vs. Norge
Bor i bergen just nu, bestællde min hos fotovideo.no, får min den 22sept.
Viva Norge!
Bor i bergen just nu, bestællde min hos fotovideo.no, får min den 22sept.
Viva Norge!