Annons

Canon cashback

Produkter
(logga in för att koppla)
Två av tre ggr så har det strulat för mig, trots alla uppgifter rätt.
Sist tog det 6 månader för att få tillbaka 1400 för en 40D. Dessutom krävdes 3 telefonsamtal för att få till det. Första gången var det samma visa. Man orkar ju inte sitta å kolla av sitt konto stup i kvarten efter en insättning, och gör man det inte så händer i alla fall ingenting.
Konstigt.
Jag har använt cashback tre gånger, köp av kamerahus samt två objektiv. Alla tre gångerna har det inte dröjt mer än några veckor innan jag fått meddelande (!) om att pengarna skickats till min bank, och vid kontroll har det stämt! De meddelade alltså att pengarna skickats!
Min erfarenhet är att det funkar klockrent under förutsättning att alla uppgifter är korrekt ifyllda och inskickade enligt anvisningarna.
 
kapar tråden för en annan fråga inom ämnet; brukar den "allmänna" cashbacken som gäller på alla kameror komma tillbaka med vissa jämna mellanrum? Har för mig att det var en sån i våras iaf...
 
Konstigt.
Jag har använt cashback tre gånger, köp av kamerahus samt två objektiv. Alla tre gångerna har det inte dröjt mer än några veckor innan jag fått meddelande (!) om att pengarna skickats till min bank, och vid kontroll har det stämt! De meddelade alltså att pengarna skickats!
Min erfarenhet är att det funkar klockrent under förutsättning att alla uppgifter är korrekt ifyllda och inskickade enligt anvisningarna.

Jag vill repetera, alla uppgifter har varit rätt ifyllda och de har inte bett mig rätta något. Visst får man ett meddelande, men inte så länge de inte har lyckats föra över något.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.