ANNONS
Annons

Canon 5D MarkII-priser i januari

Produkter
(logga in för att koppla)
Rånad igen!

Köpte ju min 5D II i slutet av december, nu är priset 10% lägre. Det känns som jag blivit bestulen igen :(

Kan man gå in i butiken (Rajala) och kräva mellanskillnaden?

Köpte ju min 5D II i slutet av december, nu är priset 10% lägre. Det känns som jag blivit bestulen igen :(

Kan man gå in i butiken (Rajala) och kräva mellanskillnaden?

Att få pengar direkt i näven är inte alltid så lätt.
Däremot kanske de kan ge Dig ett tillgodokvitto?
Försöka kostar ju inget, förutom tiden.

Lycka till!

/L

Men när tror ni efterföljare kommer?
Är det inte läge att vänta in nästa genereration? Den har ju varit ute ett tag nu...

Med releasetakten för 5D serien borde vi vara ungefär halvvägs till nästa, dvs 1,5 år kvar. Presenteras sannolikt sensommaren 2011 och börjar levereras under sista kvartalet 2011. Är man inte bland dom allra första att beställa har man nog ingen 5D mkIII inom dom närmsta 2 åren.

Med releasetakten för 5D serien borde vi vara ungefär halvvägs till nästa, dvs 1,5 år kvar. Presenteras sannolikt sensommaren 2011 och börjar levereras under sista kvartalet 2011. Är man inte bland dom allra första att beställa har man nog ingen 5D mkIII inom dom närmsta 2 åren.

1D Mark IV släpptes ungefär ca 18 Månader efter, samma sak vid 1D Mark III. Om 5D skulle släppas så skulle det bli snabbare om inte 3D kommer ut.

Man kan väldigt säkert säga att 5D Mark II kommer ca 1 år från nu att ersättas om inte Mark III så blir det ny modell, 3D möjligvis med fullformat?

Kamera-express.nl (nära Rotterdam) säljer huset just nu för 1828.00 euro (ner från 2499.00).

Jag har köpt via dom (bor i Amsterdam) men nu har det blivit problem och jag har skickat in på reparation- Hade jag köpt av min fotobutik runt hörnet hade han säkert gett mig en annan kamera under tiden men valde att betala mindre. Kamera express är dom jag hittat med billigast pris.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar