Flash Gordon
Aktiv medlem
Samma här.
Inget om uteblivet F/8.0 hos Canon Rumors.
Inget om uteblivet F/8.0 hos Canon Rumors.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hittar bara info om problem med blinkade punkter, har dom problem med f8 också?
Har det stått någonstans ATT 5dmk3 skall få af vid f8?
Det nya i april -13 var väl hdmihantering samt fokusblink?
Hjälp, någon som vet hur man får fram autofokuspunkterna till bakre lcd skärmen,när jag trycker på den lilla bakre knappen för autofokuspunkterna tänns dom bara i sökaren,jag har sett på youtubklipp att det ska gå att få fram dom på lcd skärmen,som man kunde på 7D,där fanns en funktion i Q menyn,men det finns inte på 5D mk3,tacksam för svar,
Håkan
Meny->fjärde sidan under första fliken har du "AF-läge", ändra den till "Snabb-läge"
Hej har gjort det nu,så man måste slå på live view knappen för att se och ändra,då var det bättre med 7d kameran,men stort tack för infon
Håkan
Aha, var det så du tänkte. Du menar typ tryck in infoknapppen och sen knappen högst upp till höger på kamerans baksida?
Det fungerar i alla fall inte på min mk3
I det här klippet så ser man att han redan tryckt in "info."-knappen och 1,53 in så ser du hur han trycker in knappen för val av AF-punkt. http://www.youtube.com/watch?v=xMhaZ92O1JI
Jag förmodar att det var så du menade(?). Om det inte fungerar så kanske du gjort nån inställning som förhindrar det?
Hej igen, stort tack nu fungerar det, God Jul
Håkan