steve eilertsen
Aktiv medlem
canon eos 5d mk 2
tror in te det kommer finnas en dslr kamera under proffskamerorna 1dsmk3 utan filmning. o så vidare klart en fördel med filmandet å vad har det för betydelse det sitter väl inte i vägen. för syn fältet bara en kul grej å det blir jäkla fint åxå. en som var emot å nu bara kan tänka mig kamera med filmning de finns ju på alla hus grow up!! vi vill ju ha fler funktioner å nu får vi det å då gnyr folk pust !!
Men jag har ett annat förslag. Man skulle kunna lägga in ett namn i bildfilen som inte syns på bilden men som är sökbar på nätet. Ett specifikt namn för varje användare som man själv väljer, sedan ser man lätt vem som har upphovsrätten till bilden.
Detta med video Nej! har en D5 mark II använder inte videofunktionen. Den ska säljas, har köpare på den när mark IV kommer!
tror in te det kommer finnas en dslr kamera under proffskamerorna 1dsmk3 utan filmning. o så vidare klart en fördel med filmandet å vad har det för betydelse det sitter väl inte i vägen. för syn fältet bara en kul grej å det blir jäkla fint åxå. en som var emot å nu bara kan tänka mig kamera med filmning de finns ju på alla hus grow up!! vi vill ju ha fler funktioner å nu får vi det å då gnyr folk pust !!