Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Byte av batteri EN-EL3
- Trådstartare fyrman
- Start datum
meLf
Aktiv medlem
Är det någon som vet hur det funkar steg för steg att byta, och om det går lika bra ifall man har köpt kameran i andra hand.?
Mkt glada nyheter, fick mitt batteri vid köp av beg D50, men misstänker starkt att säljaren skickade med sitt slitna batteri från D70´n han också ägde..
Det håller för c:a 100-200 bilder innan jag måste ladda.
Ifall jag fotar utomhus ännu mindre.
Mkt glada nyheter, fick mitt batteri vid köp av beg D50, men misstänker starkt att säljaren skickade med sitt slitna batteri från D70´n han också ägde..
Det håller för c:a 100-200 bilder innan jag måste ladda.
Ifall jag fotar utomhus ännu mindre.
Anders-S
Avslutat medlemskap
meLf skrev:
Är det någon som vet hur det funkar steg för steg att byta, och om det går lika bra ifall man har köpt kameran i andra hand.?
Jag kollade serienummret på batteriet och såg att det tillhörde de som skulle återkallas. Sedan ringde jag till Nikons support och dom ställde lite frågor (typ namn, adress, email och om jag var registrerad hos dom redan). Sedan skickade dom hem kuvert med returporto till mig. Det blev dock lite väl nära innan jag skulle åka på semester så jag väntade tills jag kom tillbaka (ca 1 månad senare) innan jag skickade in det. Och efter 1,5 vecka så kom det nya batteriet.
Jag tror inte att det spelar någon roll ifall du köpt kameran begagnad. Dom vill ju få tag i dom dåliga batterierna innan fler går sönder.