Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Butiker i Göteborg
- Trådstartare albin51
- Start datum
Sven Blomquist
Aktiv medlem
I Mölndal hittar du Scandinvian Photo. Det går att ta sig dit med spårvagn. Där hittar du det mesta i kameraväg och kunnig personal..
Expert vid götaplatsen är trevligt. Mitt emot stadsbiblioteket. Nere vid nordstan har du Japanphoto och Elgiganten.
Sven Blomquist
Aktiv medlem
Det blir svårt att hitta den butik som är billigast på allt! Mest kompetent är Scandinavian Photo och har hyggliga priser, men är inte billigast. Det är som med det mesta - man får det man betalar för.
Se upp med MediaMarkt som har lurig prissättnig. Ibland billigt men ibland dyra, lite huller om buller. Där måste du veta vad som är RÄTT pris. Japanphoto (danskägt) är billiga på nätet men har högre butikspriser.
Butiken med hög kompetens = Scandinavia Photo.
Se upp med MediaMarkt som har lurig prissättnig. Ibland billigt men ibland dyra, lite huller om buller. Där måste du veta vad som är RÄTT pris. Japanphoto (danskägt) är billiga på nätet men har högre butikspriser.
Butiken med hög kompetens = Scandinavia Photo.
Tack för snabba svar. En butik med hög kompetens är nr:1
Men även priset är avgörande. Var föreslår ni där?
Med vänlig hälsning Lars
Stephan Stein
Medlem
Nesten riktig, Japan Photo Sverige AB er 100% eid av Japan Photo Holding Norge AS. Ikke dansk altså men i hvert fall "skandinavisk"Japanphoto (danskägt) är billiga på nätet men har högre butikspriser.
Stephan Stein
VD Japan Photo Sverige AB
VD Japan Photo Holding Norge AS
Christer5
Avslutat medlemskap
Har köpt nästan all min fotoutrustning hos Expert,Götaplatsen Göteborg
En komplett utrustning har jag nu för ca 30,000:- om jag skall räkna in allt och det mesta är köpt hos Expert.
Man kan verkligen får bra priser hos Expert om man förhandlar med dom.
Dom kan kamera !!!!
En komplett utrustning har jag nu för ca 30,000:- om jag skall räkna in allt och det mesta är köpt hos Expert.
Dom kan kamera !!!!
albin51
Aktiv medlem
Har köpt nästan all min fotoutrustning hos Expert,Götaplatsen Göteborg
Dom kan kamera !!!!
Tack för ditt svar Christer. De e alltid bra om man kan förhandla om priset.
Då trivs jag
KristianV3
Avslutat medlemskap
Jag har alltid "smurfat" runt på webben och besökt åtskilliga butiker innan jag handlat foto prylar. Och 80% av gångerna har det slutat med att jag handlat på Scandinavian Photo. De är sällan billigast (Ibland) men nästan alltid billiga, och eftersom de endast håller på med foto, så kan de den biten lite bätre än företag som säljer allt möjligt.
JapanPhoto ligger annars väldigt bra till om man inte kan stan.
På utsidan "Nordstan" köpcentrum, mot central stationen. PÅ hörnet mot hotel Sheraton. =Lätt att hitta!
På utsidan "Nordstan" köpcentrum, mot central stationen. PÅ hörnet mot hotel Sheraton. =Lätt att hitta!
albin51
Aktiv medlem
Jag har alltid "smurfat" runt på webben och besökt åtskilliga butiker innan jag handlat foto prylar. Och 80% av gångerna har det slutat med att jag handlat på Scandinavian Photo. De är sällan billigast (Ibland) men nästan alltid billiga, och eftersom de endast håller på med foto, så kan de den biten lite bätre än företag som säljer allt möjligt.
Jag tackar
remeife
Aktiv medlem
Hej jag skall åka till Göteborg om några veckor.
Och vill ha tips på bra butiker. Jag har trängt titta på
Canon och då D50 i första hand.
Tacksam för tips.
Med vänlig hälsning Lars
Kolla Scandnavian, Inet, YFO. Yfo och Scandinavian ligger ganska nära varandra i Mölndal.
//Leif