Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Butik i Berlin

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjena Micke
Det finns sådana bjässe affärer i Tyskland. I Berlin besökte jag "PCMarkt" (tror jag det heter). Tre-Fyra våningar elektronik, en del Foto fanns på andra våningen. Fanns mycket Film, musik, spel osv. också.

Jag har för mig att affären ligger rätt nära den sprängda kyrkan vid "Der Breitscheidplatz".
Om man vill åka tunnelbana dit (till kyrkan) så kan man åka till "Zoologischer Garten"

slå en kik hit:

http://www.berlin.de/stadtplan/expl...-kamera/bahnhof-klein/">Breitscheidtplatz</a>

KOlla www.berlin.de, eller sök runt lite efter PCMarkt.

Affären ligger i samma byggnad som ett museum, "History of Berlin" där man även kan kolla in en bunker.

Ha det gött! //Andy

Lugnt
Om du går runt på gatorna där och letar kan jag ju iallafall ge tipset att leta efter en stor Flygplansvinge som de ställt upp utanför.

Jag vill iallafall minnas att det ligger rätt nära kyrkan, är inte heeelt säker.

Ska höra med en polare så kan jag säga till dig om det stämmer. Jag vill ju inte lura iväg dig till helt fel del av stan.

På KDW (det stora varuhuset med Europas största delikatessavdelning) finns det en relativt stor fotoavdelning.
Jag köpte lite film när jag var där ett par år sen.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar