Annons

Bugg. Tumnaglar syns inte.

Produkter
(logga in för att koppla)
Sökningen gav 21 bilder/tumnaglar. Hur många ska det vara?
/AnnaKarin

Edit: ska kanske tillägga att jag aldrig varit drabbad själv. Kör med InternetExplorer6.
 
Jaha.. fan. testade i IE, där funkade det fint. Surt.

Det som händer är alltså att de tre sista bilderna saknar tumnaglar.
Har rensat cache osv och det slår fortfarande fel; har FS-crew ändrat något som brutit kompatibiliteten med andra webläsare?
 
Din lank ger inget napp alls. I Internet Explorer (sitter inte vid min vanliga dator, dar jag givetvis kor Mozilla).
 
Det ser alltså ut så här (bifogad bild).
Men eftersom det endast påverkar bilder som är tillagda efter 2004-02-20 så misstänker jag att det inte enbart är fel i webläsaren utan att det kanske är någon ändring internt på FS som medfört att mozilla buggar.
EDIT: Självklart har jag tömt cachen, gjort korstecken, och bootat om.
EDIT 2: Jag ser även detta på enstaka bilder i listan över nyinladga bilder. Oavsett upphovsman alltså.
 

Bilagor

  • image1.gif
    image1.gif
    15.8 KB · Visningar: 119
bjornt skrev:
Det ser alltså ut så här (bifogad bild).
Men eftersom det endast påverkar bilder som är tillagda efter 2004-02-20 så misstänker jag att det inte enbart är fel i webläsaren utan att det kanske är någon ändring internt på FS som medfört att mozilla buggar.
EDIT: Självklart har jag tömt cachen, gjort korstecken, och bootat om.
EDIT 2: Jag ser även detta på enstaka bilder i listan över nyinladga bilder. Oavsett upphovsman alltså.
Så, nu sitter jag vid min egen dator. Jag ser dina tumnaglar. Men det gick inte att använda länken i ditt första inlägg, då fick jag inget napp alls. Men om man ändrade till "Endast andras bilder" gick det. Använder Mozilla 1.6; bifogar skärmdump:
 

Bilagor

  • fsfraga.jpg
    fsfraga.jpg
    48.2 KB · Visningar: 93
ofan.
ok. Då har jag bara mig själv och min egen installation att skylla på.

Sorry FS-crew om jag orsakat något extrajobb!


//B

PS! Om någon i framtiden råkar hitta denna tråden och vet hur man fixar Mozilla/Firefox så får ni gärna hojta till! Det är ju fan att man kan använda läsaren till allt, inkl nätbankerna, men inte FS. :/
 
bjornt skrev:
PS! Om någon i framtiden råkar hitta denna tråden och vet hur man fixar Mozilla/Firefox så får ni gärna hojta till! Det är ju fan att man kan använda läsaren till allt, inkl nätbankerna, men inte FS. :/

Det är inte så att du lagt in det där 'Ad blocker' i din usercontent.css för din Firefox?

I så fall kan det ha med saken att göra, för jag har samma fenomen med bilder som du har, och det har med den 'reklamspärraren' att göra att vissa bilder inte syns..

I mitt fall så står jag ut med det hellre, än översvämmas av massa spambanners och bilder med reklam överallt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.