Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Brölopps foto?

Produkter
(logga in för att koppla)
lottawe skrev:
Skymningsljus och mörkt låter som en dröm och kan ju bli jättebra. Värre är det om du tänker utomhusfotografering i såna megamånga och megastora snöflingor som yrt flera veckor nu. Flingor som dessutom gärna vill fästa sig på optiken.

(Jag klurar på ett specialparaply till kamera nu, för jag räknar med att snöandet fortsätter mina två helger i mars också där åtminstone ankomster och avfärder sker utomhus..)

Hej!
nee snö hade jag nog inte tänkt mig direkt.. självklart är det roligt om det snöar men det är precis som du säger att det blir svårare då och det känns som att uppgiften är svår nog.

Men det du säger om special paraply kan nog inte vara så svårt och hitta tycker jag.. I värsta fall får du ta med någon som får jaga dig med ett paraply..;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.