Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Blixt till en canon eos 400d
- Trådstartare Bliproffs
- Start datum
XaZe
Aktiv medlem
Har själv länge letat efter en blixt, så har kollat runt mycket på sånna här frågor och recensioner osv.
Nu väntar jag på att jag själv ska ta mig till affären o köpa in en 430Ex som många verkar rekommendera till denna kamera!
Mindre än 550Ex som de flesta säger blir för stor för det lilla huset. De flesta funktioner som man behöver, iaf om man sitter på en 400D som inte proffsen springer runt med ..
Lycka till
Nu väntar jag på att jag själv ska ta mig till affären o köpa in en 430Ex som många verkar rekommendera till denna kamera!
Mindre än 550Ex som de flesta säger blir för stor för det lilla huset. De flesta funktioner som man behöver, iaf om man sitter på en 400D som inte proffsen springer runt med ..
Lycka till
PeterWem
Aktiv medlem
Köpte en 430EX förra veckan. Den lyser upp bra och har bl.a lyst upp denna bild som upplättningsblixt: http://stilbild.nu/ken.htm
Svindyr, men vad jag sett på forumet har det varit en del som klagat på tredjepartstillverkares blixtar angående dess fäste och blixtkompensation.
Svindyr, men vad jag sett på forumet har det varit en del som klagat på tredjepartstillverkares blixtar angående dess fäste och blixtkompensation.