Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Black week 2022 - tips på bra klipp
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
Adobe har 40% på sitt största paket Creative Cloud Alla Program. Gäller bara nya konton och i ett år. På deras Foto-paket (PS/LR) för 120 kr är det ingen rabatt. https://www.adobe.com/se/creativecloud/plans.html
Göran Åstebro
Aktiv medlem
Nikon har en del fina erbjudanden: https://www.nikon.se/sv_SE/promotions/blackfriday
acke
Avslutat medlemskap
Ett ganska vanligt BF-trick!Inväntade att köpa fruns julklapp till black friday i hopp om att priset gått ner. Ja det står 2000kr lägre, men enbart för att de höjt priset en vecka innan så priset är densamma nästan, 200kr billigare.
ErlandH
Aktiv medlem
Om det är en svensk butik som agerat så tycker jag du ska rapportera dem till Konsumentverket. Det de gjort är direkt olagligt.Inväntade att köpa fruns julklapp till black friday i hopp om att priset gått ner. Ja det står 2000kr lägre, men enbart för att de höjt priset en vecka innan så priset är densamma nästan, 200kr billigare.
thommya
Aktiv medlem
Topaz har som vanligt vid denna tiden på året erbjudanden på sina olika produkter
lonian
Aktiv medlem
mac60
Aktiv medlem
Dom har såklart inte cach back på rf 100-500 som jag vill ha men dom har ett bra pris ändå (som flera andra)Canon kör dubbel cash back på objektiv vilket ex ger Canon RF 35 mm från Cyberphoto för ca 3000 istället för 5500 kr efter Cash back.
acke
Avslutat medlemskap
Scandinavian Photo och Cyberphoto har faktiskt sänkt priset på RF 100-500 med över 5000:-. Dock är 31000:- fortfarande en svettig summa pengar.Dom har såklart inte cach back på rf 100-500 som jag vill ha men dom har ett bra pris ändå (som flera andra)
Mas71
Aktiv medlem
För er som använder Adobes olika produkter med subscriptions så finns det möjlighet att spara en hacka här på årsplaner:
Jag har kört på detta två år i rad för photography planen och sparar drygt 400:- / år på detta.
Sök efter produkt, kategori eller artikel
www.elgiganten.se
Jag har kört på detta två år i rad för photography planen och sparar drygt 400:- / år på detta.
Gurk2015
Aktiv medlem
För er som använder Adobes olika produkter med subscriptions så finns det möjlighet att spara en hacka här på årsplaner:
www.elgiganten.se
Om man redan har ett rullande subscription. Kan man då köpa erbjudandet från Elgiganten och switsha över på något vis?
acke
Avslutat medlemskap
Ja, det gick iaf bra ifjol. Jag hade ett pågående abonnemang och kunde förlänga det med 2 år via BF-erbjudandet.Om man redan har ett rullande subscription. Kan man då köpa erbjudandet från Elgiganten och switsha över på något vis?
Swehunt
Medlem
50% på NIK Collection = 75USD
Nik Collection 7
• 8 powerful plugins for non-destructive editing in Photoshop, Lightroom Classic, DxO PhotoLab, and Affinity Photo• Every plugin has been lovingly rebuilt by the DxO team for unity, performance, and stability• Hundreds of filters, effects, and premium presets• U Point™ technology for effortless...
shop.dxo.com
Anders P Hansson
Aktiv medlem
Bra tips 999kr för LR,PSFör er som använder Adobes olika produkter med subscriptions så finns det möjlighet att spara en hacka här på årsplaner:
www.elgiganten.se
Mas71
Aktiv medlem
Om man redan har ett rullande subscription. Kan man då köpa erbjudandet från Elgiganten och switsha över på något vis?
Ja det går bra, Elgiganten har en länk till en instruktion på hur du går till väga för både befintliga subscriptions och nya kunder. Om man har en subscription så skjuts nästa dragning fram med ett år när du går in matar in koden på ditt adobe konto.