Annons

Black Rapid

Produkter
(logga in för att koppla)

jdandanell

Aktiv medlem
Var köper man denna kamerarem?

Är helst intresserad av några av de första versionerna men den verkar så pass svår att hitta så här är jag flexibel

Hittar du inte den i Sverige kan man enkelt beställa direct från USA på nätet. Jag fick hem en direkt i brevlådan på ca en vecka.

Vet någon hur man ska tvätta en black rapid remm (min är rejält rökskadad) körde med op-tech remmar förut och de var ju bara att lägga i handfatet eftersom de var gjorda av neopren.

Även jag funderar på att köpa denna kamerarem. Men varför vill du ha just någon av de första versionerna? Är de bättre än de nya?
Jag köpte RS-4 och anledningen till att jag först var ute efter tidigare modeller var att jag inte vill ha modeller med plats för Iphones och annat strunt. Jag fick veta att det viktigaste var fästet då de hade haft problem med gamla varianter. Oavsett modell, se till att den har det nyare fästet Fasten R2, http://www.atphototech.se/black-rapid-fastenr2-p-351.aspx

Jag har haft min rem hela vintern till hockeyn och det är definitivt ett av mina allra bästa köp. Skitbra, speciellt om man går eller står.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar