Annons

Bläddra mellan alla bilder istället för 20

Produkter
(logga in för att koppla)

jezaja

Medlem
När jag surfar runt i folks profiler och tittar på bilder så vill jag ofta gå igenom alla bilderna dom gjort.

Då blir det problem eftersom jag klickar på "Exempel från mina 132 bilder" och det i den sökningen kan man bara bläddra mellan 20 i taget innan man kan byta sida.

Dessutom kan man inte öppna flera sidor för då översparas vilken sida man är på i session/cookie när man försöker bläddra på olika sidor.
 
Jag förstår inte riktigt hur du menar, men du kan ju under "Dina inställningar" Välja hur många bilder du vill visa per sida.
 
Jag vet vad Oskar menar, det är när man klickat fram en av tumnaglarna och vill gå genom hela urvalet med Nästa-knappen; då kan man bara stega igenom så många bilder som man har på en sida med tumnaglar.

Jag stoppade in den där begränsningen en gång när vi fick prestandaproblem (det är lite tekniskt trix med att spara undan urval, så man kan stega igenom det - speciellt om de är så stora som de kan bli i generell bildsökning) - tack för att du påminde mig. Jag skall göra en ny ansars försök att fixa till det där, iallafall så man får klar fler än 28 eller vad nu man visar per sida.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.