Annons

Bilkyrkogården

Produkter
(logga in för att koppla)
Vem är inte på Sonisphere... just hemkommen från förfesten :p

PS Om jag lyckas komma los måndag, så blir det avfärd från Nacka efter lunch, men som sagt, inte klart än vilken dag jag kan (om jag kan tisdagen så är hela dan till förfogande istället, och då kan vi dra lite tidigare)

tisdag blir bra!

Jag åker gärna på tisdag. Min man vill nog också följa med så vi har tillgång till egen bil, men det vore bra med någon form av samåkning så att vi hittar. Åker gärna tidigt så vi har lite tid. kanske vi kan bestämma en plats där vi kan ses och sedan åka efter dig?

Om du vill hänga med kan du åka med oss, vi kan hämta om du vill och vi har ju bil. Hör av dig igen om du tycker att det är en bra idé.

Vet som sagt ännu inte vilken dag jag kan vara ledig. Men jag bor i Nacka, så det är en tokväg för er, bättre i så fall om ni kan åka med mig någonstans från E4. Blir det måndag är vi ju ytterligare en, och då får vi ju en bil full (eller kunde ni enbart tisdag? Jag fattade som att det var bäst?)

Vi kan även i morgon måndag, men måste få besked så snart som möjligt då vi även har lite andra planer. Var längs E4:an kan du hämta i så fall?

Oj, höll på att missa att jag skall på läkarbesök på måndag. kan nog inte innan 12 i så fall.

Kul om det går att få ihop imorgon. Jag bor i Enskede, utmed linje 18. Behöver också veta var jag ska kliva på bilen, om allt löser sig.

Fast är vi bara två blir det knappast något på måndag, utan det är om jag kan på tisdag.

Självklart inte, men Anki skriver ju ovan att de kan imorgon, men efter kl 12.00 och vi behöver ju inte stressa dit. Så frågan blir nog om du kommer att kunna. När får du veta om du ska arbeta imorgon?

Ja, då fattade jag som att hon inte kunde alls, men nu ser jag att det nog var fel läst av mig :)

Jag vet inte, det är inte jag som bestämmer, så jag väntar på ett mejl eller sms lika mycket som ni... återkommer.

Jag såg när jag var där nu senast att dom fraktat bort minst ett par bilar.
T ex folkabussen "Prick" var borta.
Likaså en lastbil som det växte trän på flaket på.

Fast dom har gjort det snyggt.
Märks knappt att det varit något där.

Jag förutsätter att det inte blir något idag, då det börjar bli lite kort om tid och svar ännu inte kommit.

Kanske någon som snott dem då? Prick var ju en av höjdarna!

Troligen legalt hämtad, skrotens placering blivit mer känd senaste två åren, så bilentusiaster har nog spanat in produktutbudet, folkabussar med delad framruta är det ett stort sug efter, och kontaktat ägaren som sålt. Sprang i vintras på en kille som köpt den lilla lastbilen bortanför folkabussarna, han var där och funderade på hur få ut den i ett stycke.

/B

jag har fortfarande inget svar, men jag har stött på nu, men det är varken min studio eller min låt, ska bara lägga på bas, så jag får rätta mig, det är sådär ibland. Men vi kan nog utgå från att det inte blir något idag med att åka iväg och plåta.

Ok, nu har jag besked, jag jobbar till 14 i morgon och sen måste jag hem med basen för den törs jag inte lämna i bilen. Alltså blir det antagligen bilkyrkogård på torsdag för mig istället, Någon annan som kan då?

Ok, nu har jag besked, jag jobbar till 14 i morgon och sen måste jag hem med basen för den törs jag inte lämna i bilen. Alltså blir det antagligen bilkyrkogård på torsdag för mig istället, Någon annan som kan då?

Jag följer gärna med. Kan nog ordna bil också (Sollentuna/Kista). Vad är det för tider vi pratar om? Jag ska sannolikt till uppsala på kvällen, är det åt rätt håll?

Eller i morgon sen eftermiddag?

jag hinner inte i morgon, det tar ca två timmar från Stockholm (en till Uppsala, och sen en timme till ca till platsen). Men medresenärer både upp och ned är ett måste, däremot har jag bil och kör gärna, så den biten är inga problem.

Är det någon som kan tänka sig att tala om var platsen ligger. Via mail tex.
Tänkte ta en avstickare dit på min kommande semester.

Och, jag lovar på heder och samvete att inte sprida vidare.

mailadress: [email protected]

/ Hasse

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar