Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bildfight?!
- Trådstartare ulltand
- Start datum
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
blixt gordon
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Per_tissen
Aktiv medlem
Per_tissen
Aktiv medlem
Per_tissen
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Önskar att man även fortsättningsvis motiverar hur ens bild slår föregående, innan det skenar iväg i vilda gissningar..
magnus67
Aktiv medlem
Varför min var bättre än Pers tyckte jag var så uppenbart att jag lät bli. (Fler flygande föremål)Micke @ndersson skrev:
Önskar att man även fortsättningsvis motiverar hur ens bild slår föregående, innan det skenar iväg i vilda gissningar..
Men Per behöver motivera sin and-bild om den ska kunna slå min. I väntan på motivering tycker jag min bild fortfarande leder
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
magnus67 skrev:
Varför min var bättre än Pers tyckte jag var så uppenbart att jag lät bli. (Fler flygande föremål)
Men Per behöver motivera sin and-bild om den ska kunna slå min. I väntan på motivering tycker jag min bild fortfarande leder
Absolut- det bidraget var klockrent, även flygplansserien.. Pers andbild ställde mig lite frågande också, så jag kände att det kunde var värt att påpeka motiverandet i god tid...
(Min andbild ligger på "dispens" i väntan på nån som brutalslår din fågelflock, btw..)
Per_tissen
Aktiv medlem
Ursäkta. Min and är naturligtvis bättre än fågelflocken då den avbildar en betydligt mer orädd fågel på mycket närmare håll. (Fågelfoto med 10mm brännvidd