ANNONS
Annons

Bildfight?!

Produkter
(logga in för att koppla)
Visserligen bara en skarv (!) i bilden, men betydligt mer vätska (Laholmsbukten)

Bilagor

• skarvs.jpg
    skarvs.jpg
    63.6 KB · Visningar: 322
min skarv är större och starkare än din. Dessutom är själva bilden mycket rörigare.

Bilagor

• pict0014.jpg
    pict0014.jpg
    51.4 KB · Visningar: 314
Senast ändrad:
Okey! Fler och mycket smidigare tvingar & mycket fler skarvar... Bonus: mitt trävirke kommer att gå fortare än ditt när allt är klart.. ;)

Bilagor

• 06 båten med tvingar.jpg
    06 båten med tvingar.jpg
    60.1 KB · Visningar: 268
Förvisso.. men den här är mycket stadigare än din! Observera antalet skarvar också...

Och att konstruktionen är ett par hundra år äldre än din kanske jag inte ska nämna..?

Bilagor

• 038 träkonstruktion vid tunaberg.jpg
    038 träkonstruktion vid tunaberg.jpg
    83.1 KB · Visningar: 229
Attans!! ;)
Men dessa (freeride)hjul behöver man inte behandla varligt alls- dom tål det mesta ändå. Det är i själva verket felaktigt att vara försiktig med dom...

Mao; mina hjul är tåligare än ditt.

Bilagor

• 02 freeridehjul.jpg
    02 freeridehjul.jpg
    86.6 KB · Visningar: 210
Haha, snacka om att du förintade min bild! :)

Men här är betydligt mer firepower!

(Hms Belfast, London 2003)

Bilagor

• s027 hms belfast.jpg
    s027 hms belfast.jpg
    78.6 KB · Visningar: 198
Troligen lite mindre eldkraft men säkerligen lika förödande i de flesta situationer, och BETYDLIGT snabbare än en gammal båt!

Jas 39 över Dala-Järna

Bilagor

• _mg_11060.jpg
    _mg_11060.jpg
    14.2 KB · Visningar: 192
Micke @ndersson skrev:
Önskar att man även fortsättningsvis motiverar hur ens bild slår föregående, innan det skenar iväg i vilda gissningar.. ;)
Varför min var bättre än Pers tyckte jag var så uppenbart att jag lät bli. (Fler flygande föremål)
Men Per behöver motivera sin and-bild om den ska kunna slå min. I väntan på motivering tycker jag min bild fortfarande leder :)

magnus67 skrev:
Varför min var bättre än Pers tyckte jag var så uppenbart att jag lät bli. (Fler flygande föremål)
Men Per behöver motivera sin and-bild om den ska kunna slå min. I väntan på motivering tycker jag min bild fortfarande leder :)

Absolut- det bidraget var klockrent, även flygplansserien.. Pers andbild ställde mig lite frågande också, så jag kände att det kunde var värt att påpeka motiverandet i god tid... :)

(Min andbild ligger på "dispens" i väntan på nån som brutalslår din fågelflock, btw..)

Ursäkta. Min and är naturligtvis bättre än fågelflocken då den avbildar en betydligt mer orädd fågel på mycket närmare håll. (Fågelfoto med 10mm brännvidd:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar