Annons

Bildfight?!

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske inte lika högt, men flyger för egen maskin utan 'fuskvingar'. :)Dessutom har jag mer moln i min bild.
 

Bilagor

  • sommarsemester_1739.jpg
    sommarsemester_1739.jpg
    11.8 KB · Visningar: 275
mer jordbunden

mitt djur kan inte flyga alls och är mer jordbundet - inga moln alls
 

Bilagor

  • svin_1.jpg
    svin_1.jpg
    72.1 KB · Visningar: 239
Hmmm, jag tycker man måste jobba lite mer med motiveringarna om man ska få in vissa bilder...

Grisen t ex, det känns lite torftigt att motivera den genom att nämna allt som är motsatser till föregående bild. Vitsen är väl att varje bild ska bräcka den förra på något - om än långsökt - gemensamt plan, eller?
Det låter mer som att grisen får totalstryk av fågeln..
Annars försvinner lite av charmen tycker jag, vill man lägga in en till synes omotiverad bild så får gott klura lite på motiveringarna!

Inte meningen att låta som en tvättstugelappskrivare, det är en suverän tråd för det mesta. Fortsätt posta, tills någon till slut kommer med bilden som bräcker alla andra bilder, och därmed ger tråden en värdig död!

Nu ska ut och fota lite, och skaffa mig riktiga problem :)
 
Min bild är extremt mycket mer omotiverad än grisen och alla andra här, dessutom snyggare, tycker jag.
 

Bilagor

  • img_1838.jpg
    img_1838.jpg
    55.5 KB · Visningar: 217
får jag oxå vara med å leka =)
Min sol skiner starkare än din sol(ros)
 

Bilagor

  • img_7862.jpg
    img_7862.jpg
    52.8 KB · Visningar: 194
Min båt är i sjön. Där båtar SKA vara :p (för det är väl en murken eka på bilden va?)
 

Bilagor

  • img_7882.jpg
    img_7882.jpg
    74.9 KB · Visningar: 171
Min bild är mycket bättre eftersom damernas ögon skiner som solen när jag spelar erotiska toner på mitt bluesmunspel. dessutom är jag den enda som motiverar min bild ordentligt!!!
 

Bilagor

  • affbild1.jpg
    affbild1.jpg
    23.1 KB · Visningar: 170
arnenym skrev:
Min bild är mycket bättre eftersom damernas ögon skiner som solen när jag spelar erotiska toner på mitt bluesmunspel. dessutom är jag den enda som motiverar min bild ordentligt!!!

Haha, ja.. när man plockar fram sitt munspel så kommer alltid brudarna rusande i stora flockar! Lite komplicerat eftersom att man då genast tappar sin "blues"... :p

På min bild så används både elguran, plektrumet och munspelet, samtidigt (av Christian Kjellvander):
 

Bilagor

  • 035,cut,ps.jpg
    035,cut,ps.jpg
    74.1 KB · Visningar: 275
Micke @ndersson skrev:
Haha, ja.. när man plockar fram sitt munspel så kommer alltid brudarna rusande i stora flockar! Lite komplicerat eftersom att man då genast tappar sin "blues"... :p

På min bild finns många fler olika instrument. Dessutom är blueskänslan definitivt kvar!
 

Bilagor

  • 2006-07-18_020.jpg
    2006-07-18_020.jpg
    22.3 KB · Visningar: 268
Bahhh...blues... va e väl det mot den mjuka hårdrocken som Pudlarna står för... :) Min bild klår din eftersom det är 4 artister på den...
 

Bilagor

  • sommarsemester_0636.jpg
    sommarsemester_0636.jpg
    35 KB · Visningar: 264
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.