Annons

Bildfight?!

Produkter
(logga in för att koppla)
här kan man iallafall se när bussen går

så man inte missar den som på din bild
 

Bilagor

  • tabell.jpg
    tabell.jpg
    73 KB · Visningar: 371
Re: verkar som om jag vann?

Kristoffer.v1 skrev:
eller?
är detta den bästa bilden av alla? *weee*
Den finns väl ingen segrare i dena fight eftersom man hela tiden kan komma på nya saker att bräcka. :)
Du får ha mer tålamod. Vi andra är lite slöare än dej, så vi behöver tid att fundera och leta bland våra bilder. Snart kommer nog nåt som slår din bild på nåt sätt.

Ur första inlägget i tråden:
Jag visar här en bild på en kyrkklocka, och du ska försöka slå det på något sätt. Vilket väljer du själv. Det kan vara en bild på en klocka som är större, som är mer, en kyrka som är högre, snyggare, en himmel som är blåare etc...
 
mitt inlägg i debatten fungerade precis som jag ville

reaktioner och fler bilder...härliga tider!

har kanske lite mer tid än alla er andra just nu när man ligger hemma i sjuksängen
 
din bild ser inte alls lika trevlig ut som min

varmare ljus, vackrare motiv, trevligare miljö. helt enkelt bättre
 

Bilagor

  • trevligt.jpg
    trevligt.jpg
    50.2 KB · Visningar: 314
Re: din bild ser inte alls lika trevlig ut som min

Kristoffer.v1 skrev:
...helt enkelt bättre...

Tufft att anse sin bild vara bättre än tidigare. Tror det var första gången i tråden :)
Observera att man faktiskt får "prata" i tråden, den ligger i "fritt bildforum"...
Så diskutera gärna varandras underbara bilder och tanken med dem!

--
Ulltand - trådskaparen
 
Re: Re: din bild ser inte alls lika trevlig ut som min

FILM) (ulltand skrev:
Tufft att anse sin bild vara bättre än tidigare. Tror det var första gången i tråden :)
Observera att man faktiskt får "prata" i tråden, den ligger i "fritt bildforum"...
Så diskutera gärna varandras underbara bilder och tanken med dem!

--
Ulltand - trådskaparen

Jag tycker då alls inte att min bild är "bättre", men hela tråden trodde jag gick ut på att man hela tiden skulle bräcka den bild som postas tidigare i något avseende.

Och precis som du säger så är bilderna här underbara, jag kanske bara missuppfattat trådens syfte. Ber om ursäkt om jag upprört någon!
 
Re: Re: Re: din bild ser inte alls lika trevlig ut som min

Kristoffer.v1 skrev:
...Ber om ursäkt om jag upprört någon!...

Du har inte upprört någon (tror jag). Allt här är en lek och jag tvivar på att någon tar illa upp om något blir fel - Om ens något blev fel.
Kör på!

Mitt mess var inte alls tänkt för att kritisera dig eller någon annan - sorry om du tog det så.
Jag tycker det är skitkul att tråden blivit poppis, och tycker alla bilder har sin plats här!
 
Senast ändrad:
din flicka ser lite rädd ut

min lilltjej är betydligt mer oräddare och livfullare
 

Bilagor

  • livfull.jpg
    livfull.jpg
    37.3 KB · Visningar: 302
orädd? livfull?
då ska hon få se något farligt!
den här äter småflickor till frukost!
(förtydl.: min bild är mer skrämmande)
 

Bilagor

  • gator.jpg
    gator.jpg
    41 KB · Visningar: 298
Jamen, går det bara ut på 'bättre' så har ni ju inte en chans! Mina bilder vinner ju alltid då! Det blir ju inge kul, ju!

- Ugglebilden vinner klart! Hu, hu, så rädd jag blev!
 
men inte så kreativt

...att gå o dö sådär, på min bild däremot kommer det snart flöda av kreativitet!
 

Bilagor

  • kreativ.jpg
    kreativ.jpg
    52.9 KB · Visningar: 374
Kan förklara hur jag ser det; har försökt att utgå ifrån vad man ser på föregående bild, och försökt bräcka det- med en så lik bild som möjligt men med skillanden att den slår föregående med något i den egna bilden. Blir det för långsökta steg till nästa så blir det inte lika kul. Tex då kan man slå en bild på en gran med en bild på en boll, för att bollen är rundare... Istället för att ha en bild på högre, fler, tätare granar osv.. man tappar poängen med fighten lite..? Min åsikt- möjligt att jag övertolkar reglerna (?) så ta inte illa upp, nån.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.