Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildbehandling slutresultat "Docka-effekt"

Produkter
(logga in för att koppla)
Hm, jag vet att jag har tidningen hemma, så kan kika vilken fotograf det är. Hade för mig att det var Sacha...

Christoopher skrev:
Hm, jag vet att jag har tidningen hemma, så kan kika vilken fotograf det är. Hade för mig att det var Sacha...

har du tidningen hemma? ;O

finns de tutorial med i den? :O

kan du kopiera sidorna/sälja tidningen? :D

Jag har inte hittat tidningen tyvärr. Har dock svårt att se att det ska ligga någon tutorial i den. Det lär nog mer vara en lite "walk through" hur hon jobbar...

Vet att hon plåtar bakgrunderna "innan" så att säga och jobbar sedan in barnen i bilderna. Hon är grymt duktig om jag får säga det själv :).

Ska man gå in lite mer på vad hon gör i retuschen så är det nog inte allt för avancerat (förutom montaget då).

Christoopher skrev:
Jag har inte hittat tidningen tyvärr. Har dock svårt att se att det ska ligga någon tutorial i den. Det lär nog mer vara en lite "walk through" hur hon jobbar...

Vet att hon plåtar bakgrunderna "innan" så att säga och jobbar sedan in barnen i bilderna. Hon är grymt duktig om jag får säga det själv :).

Ska man gå in lite mer på vad hon gör i retuschen så är det nog inte allt för avancerat (förutom montaget då).

Jag är så himla kass på retuscheringen... så sådär kan jag inte göra ;/ och jag hittar ej sådana tutorials

Jag tror ingen duktig fotograf kommer gå ut med en tutorial tyvärr. En trollkar lär ju inte ut sina trollkonster :).

Har du någon bild som du tror kan passa för ändamålet så kan du få skicka över den så ska jag försöka göra en lite tutorial till dig :).

Christoopher skrev:
Jag tror ingen duktig fotograf kommer gå ut med en tutorial tyvärr. En trollkar lär ju inte ut sina trollkonster :).

Har du någon bild som du tror kan passa för ändamålet så kan du få skicka över den så ska jag försöka göra en lite tutorial till dig :).

haha, inte än :D de är morbrors söner jag ska ta bilder på.

Men jag hojtar till :)

Skit in, skit ut gäller tyvärr ofta då det gäller sånt här - Så jobba ordentligt med ljuset - som är rätt A och O i bilden :)

ANNONS