Ja, jag satt oftast tyst i salen, det stämmer K-G, därför att jag hade ett ombud som jag anlitat då jag INTE kan hur sånt här fungerar, Mitt ombud vet exakt vad jag vill och inte vill. Din klient var också mycket trevlig i pauserna, så synd att du inte var med där på en hörna K-G så du fick höra själv.
Dock kan jag säga dig en sak, att så här i efterhand av allt jag fått läsa, av hot som kommer till mig via mail och på min hemsida i gästbok m.m så kommer jag hädanefter aldrig mer vara så naiv som jag varit!!!
Jag anlitade Staffan Teste efter att i MÅNGA ÅR K-G sagt till folk personligen att ta bort min bild!! Förstår du, i MÅNGA ÅR!!!!! Men, jag fick inga svar, och om jag fick några svar så var det oförkämda svar och man plockade inte bort min bild trots det!!!
Det gick ytterliggare några år, jag skriver i versaler NÅGRA ÅR till, men så en dag blev jag less, jätteless på att folk inte kunde respektera det som var mitt och för att dom INTE BRYDDE sig ett skvatt om att jag sa till dom. Då kontaktade jag Staffan igen efter att ha få tips här från FS från en högt uppsatt, namn är orelevant, kontakta Staffan, han kan hjälpa dig. BRA tyckte jag, för jag kan inte den juridiska biten, jättebra om det finns det som kan det då. Liksom jag kontaktar en elektriker om det är något elektriskt osv...
Det handlar inte pm pengar K-G, det handlar om ren respekt!! jag fick tyvärr ingen rättsida på eleändet, jag är ledsen att det gör dig så upprörd att jag vill kämpa för min rätt, men jag kommer fortsätta kämpa för min rätt oavsett hur många som hotar mig, oavsett hur mycket skit ni skriver om mig på internet, så komme rjag kämpa vidare. Det handlar inte bara om mig, det handlar om fotografens rätt.
Jag är ingen miljonär som ni skriver på era bloggar och överallt där ni inte har annat att göra en skriva en massa skit om mig, jag har inte fått betalt från 300 personer, att 300 stulit min bild, innebär inte att jag fått betalt från dessa.
Jag skulle kunna dementera en massa annat ni skrivit, men tänker inte sjunka ner till den nivån där man kastar så mycket skit om kirng sig, dä rman går på personens bilder och skriver hur fula bilder jag tar m.m. - hur jäkla lågt kan folk sjunka? vad har mia andra bilder med detta att göra? Nu talar jag om vad som skrivs runt på alla dess sidor där man förenas genom att tycka så synd om varandra.
Jag har dock lärt mig en läxa, jag var naiv och trodde gott om de som står och snackar gott till en. De som spelade ångerfulla.
Kommer inte läsa här mer, läste för att andra mailat mig.
Ha ett bra liv!
Ps. Ber om ursäkt för alla stavfel, men ids inte rätta dom ens! ds