iSolen.se
Guest
Den där retoriken kan möjligen fungera om du hade debatterat med trådskaparen. Nu sitter inte jag på de anklagades bänk så meningar som "Varför känner du dig träffad?" blir bara fånigt.
Jag känner till stallet.se utan att googla, men det slog dig inte att någon kan göra det va? Och ja, jag kan tycka att deras användaravtal är ett problem, men hur sjutton bluffakturering av BO skulle vara bästa lösningen på det, det förstår jag inte.
Det kan vara roligt, intressant, utvecklande att diskutera olika frågor i forum, men du skriver saker, sen ett par inlägg längre ner säger du att du inte skrivit det, du säger att andra skriver saker de inte gjort, nej jag är ledsen, men dig går det inte ha diskussioner med. Om ditt sätt förändras i tråden kanske jag skriver mer, men att bara i inlägg efter inlägg behöva försvara sig mot saker man inte sagt, åsikter jag inte har, det är inget som jag finner utvecklande. Så tack och adjö ifrån mig på en liten stund.
Men jösses LÄS inläggen.
Stallet är känt men kanske inte det stora problemet med bildstöld. Jag bad dig googla på stallet och bildstöld, inte bara stallet. Kolla inlägg #2372 där det står klart och tydligt.
Var har jag skrivit att du anser att 10-ingar ska till domstol? Jag citerade flashback, förtydligade i inlägget efter och du känner dig ÄNDÅ påhoppad. Det kan jag inte göra något åt utom att uppmana, igen: läs vad jag skrev. Det står INTE att jag anser dig ha den åsikten.
Kom tillbaka när du är mindre upprörd så att du kan ta en diskussion om saker som faktisk skrivits.
Det vore på sin plats med en ursäkt.