Olivlunden
Aktiv medlem
Men Anna! Det är ju klart du är någon med din kamera. Du är ju fotograf för tusan.. =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha... den var rolig!!gors skrev:
Annars fuskar jag och trycker på nedbländningsknappen istället för avtryckaren. Huvudsaken är att det låter om kameran.
När du sover vet jag intet om men jag tror dig på ditt ord.ariadne skrev:
1: jag sover klockan 4:00
2: jag tar kort på fri hand
jag får vänja mig istället..."det blir bättre och bättre dag för dag "
Meningen är totalt obegriplig eftersom den innehåller såväl prepositionsfel (underlåt - till) som en oklar syftning ("dessa stämmor", vilkas stämmor???).Macracantha skrev:
.........................Underlåt eder aldrig till smälek och hån från dessa stämmor.
Absolut.ariadne skrev:
att säga fotografier är mer okej än att säga kort va?
Jag har tagit för vana att medvetet synas med kameran när jag påtar på stan.ariadne skrev:
känner ni er besvärade av att folk tittar ( nu tittar de säkert inte så mkt som jag tror men ändå..)? jag besväras av det
Folk är nyfikna. Varför inte uttnyttja situationen?kanske skulle jag börja fotografera dem som tittar och besvärar. kanske upptäcker jag att det inte är så många...
mipert skrev:
”Filma mig” är det förvånansvärt många som säger.
Det lär du märka ganska snabbt. Om folk drar sig undan när du kommer så är det ju bara att acceptera. Det viktigaste är att man är trevlig och inte förföljer folk.Hassan skrev:
En del människor vill för allt i världen inte vara med på bild.
Helt rätt.Man får tänka typ: Jag har en kamera. Just nu är jag fotograf. Jag fotograferar. Det är vad jag gör.
Jimsan skrev:
Folk är nyfikna. Varför inte uttnyttja situationen? Om jag ser någon som tittar mycket så brukar jag säga hej med ett leende (viktigt). Sen kommer ofta frågan vad man gör och vilken tidning man kommer från!!! Det är ett bra sätt att starta en konversation och vem vet, kanske du får ta lite porträttbilder på personen i fråga. Folk bits inte (i vanliga fall), och är bara glada om de får lite uppmärksamhet. [/B]
Macracantha skrev:
Själv föredrar jag nog att spela lite.. Det är väl inte förbjudet?! =)