Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Behöver en vår bild mitt i vintern??

Produkter
(logga in för att koppla)

Mi_Ro

Ny medlem
Behöver lite hjälp nu. Ska fota en cykel med en modell i vår gräs. Nu är det så att det är snö även nere i Skåne, och det finns inget "gräs på rulle" att köpa´. Vad skall jag göra? Bilden ska vara i tryck på en framsida!
Tacksam för förslag.

Fotbollshall med konstgräs?
Golftee i en sån där "träna-svingen-hall"?

Vet inte hur det ser ut i Skåne, men här uppe finns bägge.
Annars blir det väl till att skotta å köra värme på någon fläck utomhus :)

Gräs på rulle finns, men det kan nog vara ganska dyrt men gå till din lokala trägård handlare och fråga var du ska vända dig dom vet säkert(om dom inte har själv)

[Edit]

haha jag kom på en sak nu dom la ju rullgräs på "äntligen hemma" då sa bosse(?) att om du la det i början på sommaren så ser det bra ut i slutet på nästa sommar typ då det fått växa fast och skarvarna inte syns :)

Gör som proffsen. Åk utomlands hehe.
Annars är det montage som gäller eller vänta tills våren kommer. för även om det töar eller du på nåt sätt lyckas få bort snön, lär gräset inte vara fint.

/Stefan

Tack för snabba och bra svar. Var presic på vår konstgräs plan i vellinge och prov plåtade ganska bra resultat. jag har ringt på rullgräs det finns inte nu. Tack, Micke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar