Annons

Begagnatpris?

Produkter
(logga in för att koppla)

marjatta64

Medlem
Hej har en Konica Minolta dimage Z5..köpt -05..sparsamt använd..inga fel någonstans.nypris var 4200 kr..Hur mycket kan jag ta ut i dags läge om jag vill sälja den?

Z5 är rätt så gammal och dess prestanda motsvaras i mindre format av relativt billiga kameror. Även den ganska kompetenta superzoomen med mycket mer zoom - Fuji HS 20 kan fås för 2500:- via pixmania. Skulle tro max 500-750:- om du har tur, tyvärr och köparen kan något om marknaden.

Vet inget om pris men tänk på att det kan vara någon "köpare" som svarar Dig.

Vi talar om elektronikgrejor som är gamla och lär gå för loppispengar.
Det lär knappast begås några större bedrägerier :)

Till Anne:
Femhundring låter som bra betalt, nån hundring låter mer rimligt.
Det är ingen dålig kamera så lägg den i handskfacket eller ge den till någon fotointresserad yngling.
En liten tös här i huset producerade högvis med suddiga modebilder mha med Bratzdockor och min gamla Z3.
Idag släpar hon hem kompisar och ockuperar vardagsrummet med mina blixtar och sina idéer.
Det liksom tar sig...

Hej,tack för era svar...då gör det inget om kameran ligger hemma o skräpar lite till.;)nej,skämt åsido,,då använder jag den själv dårå ett tag till o lär mig fotografera med den..innan jag ger mig på en nyare o dyrare kamera.Tack ändå....

Hej,tack för era svar...då gör det inget om kameran ligger hemma o skräpar lite till.;)nej,skämt åsido,,då använder jag den själv dårå ett tag till o lär mig fotografera med den..innan jag ger mig på en nyare o dyrare kamera.Tack ändå....

Det är en trevlig liten kamera så det låter som en bra idé.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar