När frugan och jag bytte telefoner behövde vi gå till banken ( Swedbank )- för att fixa BankID hon frågade efter dom gamla Kod dosorna som vi inte hade med oss.
Vi fick nya som var viktiga enligt den trevliga kvinnan på banken, man skulle slå koder på den också. Hon hjälpte till med Swish också för mig ( första BankID och Swish för mig )- jag hade hämtat in båda apparna och var förberedd, enligt Swedbank då 2020 så blir man kallad med vissa års mellan rum för någon typ av omstart med BankID, har med säkerhet och kontroll som jag fattade. Firman som vi köpte telefonerna av hjälpte så klart till med att överföra allt från den gamla telefonen till den nya, men BankID kunde dom inte överföra vilket Banken var nödvändig att gå till. Har sett då när man öppnar BankID så finns det mycket möjligheter, öka på Swish, överföringar, och allt möjligt, är inte så jätte hemma på allt sånt där, men mycket trevligt att år tillbaka kolla var man handlat och summan, man glömmer lätt var man varit under åren och spenderat pengar.