Advertisement

Annons

BatteriPack till F-801??

Produkter
(logga in för att koppla)

jazzanova

Aktiv medlem
E det nån som vet om det finns BatteriPack (med vertikal grepp) till nikon f-801??

Måste ha reda på det. För jag blir galen på min kamera när jag hade lånat kompisens EOS3'a. Ioförsej e ju det en kamera i en annan divison men jag saknar vertikalgrepp på min 801.

Så om nån vet så svara!!!

Mycket viktigt för mig.

Mvh Sebastian

Det finns ett batteripack till 801:an. Kameradoktorn i Stockholm har ett till salu för under 1000-lappen.

Jag vet inte om det har avtryckare...

Lycka till!

Johan A.

Det var som fan!
Har aldrig någonsin sett någon info om något sånt och då har jag ändå letat runt rejält bland alla tänkbara siter.
Man lär sig så länge men lever... ;)

Tyvärr så existerar där inget batteripack till F-801, men om du vill ha ett så finns det hos kameradoktorn ???? :p

Tror väl kanske inte då att där är en avtryckare på den... Vad heter den ??? MB-??

Det var en MS-7 inget batterigrepp utan bara själva hållaren som batterierna sitter i inuti kameran. Jag tror inte att det går att sätta ngt batterigrepp 801:an har inte hittat ngt som helst uttag på min.
/Villgot

Jepps det verkar tyvärr så. Jag har varit mycket sugen på en sån anordning men har inte hittat ngn som skulle passa den gamla F-801:an.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar