Annons

Barnpool - bilder av det viktigaste vi har

Produkter
(logga in för att koppla)
PerFogelberg skrev:
Många bilder är väldigt lika. Ofta är det bara närbilder på barns ansikten. Hur många gånger kan man kommentera en sådan bild utan att tröttna? Hur kul är det att titta på mängder av likadana bilder?

Jag tror du skrämmer folk från att visa sina barnbilder. Vem vågar lägga upp i barnpoolen?

Jesper K skrev:
Det tror jag också.
Jag tog bort mina bilder från barnpoolen.
Jesper
Varför det? På grund av att vi diskuterar poolen i forumet? Är det någon slags martyrpolitik?

Det var länge sedan du tog bort dina bilder från poolen. Sedan dess har jag inte sett några andra. Eller har jag missat något. Jag antar att dina bilder gör sig bättre i bildkritikpoolen.

PerFogelberg skrev:
Hur ska man förbättra poolen om det finns vissa tabun som man inte får prata om?

Nog tycker jag att det borde vara tabu för en poolvärd att generellt dissa bilderna i poolen han är värd för!!! Givetvis måste man få diskutera poolen, men sättet du för diskussionen känns väldigt okonstruktivt. Jag tog också bort min bild från barnpoolen efter denna kommentar från din sida:

"Man kanske borde döpa poolen till Sämre barnbilder istället."

Det var ingen martyrpolitik i det, utan helt enkelt att jag var väldigt less på de negativa kommentarer som sprids om bilderna i poolen. Jag har ingen som helst lust att delta i en pool där poolvärden verkar tycka att bilderna som läggs in generellt är ovärdiga "hans" pool.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto