sagan
Avslutat medlemskap
Erik F skrev:
Nej om ingen kollar på dem så kan ju ingen störa sig på dem =)
Precis
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Erik F skrev:
Nej om ingen kollar på dem så kan ju ingen störa sig på dem =)
Kim10D skrev:
Absolut..jag menade inte att att man skulle få lägga in fler bilder per vecka heller.
Kim10D skrev:
Jag hoppas man försöker ta bättre bilder oavsätt kvoten på FS.
Forslund skrev:
Nu märker du ord Kim.. Känner mig förföljd![]()
cwe skrev:
Jonas, för mig har det ialla fall funkat som så att ju mer/fler bilder jag tar, desto bättre har jag blivit.
-Christian
Personligen så lägger jag upp alla bilder jag vill ha kritik på oavsätt kvot..men det kanske finns en risk för det, ja.elmfeldt skrev:
(1) Hmm.. Men visst borde väl inflödet av kritikbilder öka iochmed det förslaget ni har?
elmfeldt skrev:
(2) Om ingen kollar, så fattar inte jag varför man inte kan radera dem. Så jag tycker att ni motsäger er själva här.
cwe skrev:
På den (bildinnehållsmässigt) eminenta fotosajten Usefilm har man en funktion med "vänner"-listan. Den listan gör att man enkelt får fram bilder och kommentarer från/till de som man har på listan. Det skapar lösa "subcommunitíes", vilket är ett mjukt sätt att ta hand om olika intresseinriktningar och schatteringar på sajten. (Vilket ju är naturligt när man är 20 000 st)
Joker skrev:
Kvoten för kritikbilder bör begränsas till 3,5, 10 och tjugo för gratis-, brons-, silver respektive guldmedlemmar.
Kim10D skrev:
Jag förstår givetvis motivet..men jag är helt övertygad om att många, väldigt många skulle tröttna på att betala och lägga upp bilder med en sån oerhört begränsad kvot.