Erik Schalin
Aktiv medlem
Ti har ngt att göra med strömsnålare kort om jag kommer ihåg rätt. Strömsnål borde oxå innebära saktare, kanske tystare. Vet inte men ngt var det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I Office Home & Student ingår inte Outlook.
Så blir du inte besviken som jag
OEM innebär att din windowskopia endast får användas ihop med en specifik dator - i detta fallet den du sätter ihop hos Inet. Vid installationen tror jag Windows kikar efter serienummer etc från moderkortet och lagrar detta.
Man brukar få med en skiva. Annars kan du säkert ta hem installationen från Microsoft nånstans.
Men vad är det för avtal dom har med Microsoft? Om du specifikt vill ha en "riktig" kopia av windows så kan du kanske installera det själv? Dvs dom sätter ihop hårdvaran och du tjongar in Windows?
Nytt svar från Inet på en konkret fråga:
"Helt rätt, ni kan framöver köpa uppgradering till windows 10 när det kommer nästa år". slutcitat
Case closed just i denna fråga känns det som..![]()
Fast uppgraderingen till Windows 10 från 8.1 sägs bli gratis, så den behöver du inte ens köpa (om det blir så)![]()
Fast bara för retailversionerna diskuterades det om.Fast uppgraderingen till Windows 10 från 8.1 sägs bli gratis, så den behöver du inte ens köpa (om det blir så)![]()
Fast bara för retailversionerna diskuterades det om.