emillarson89
Aktiv medlem
Alla EOS-1r går ju ner i fickan om du har en jäääävligt stor ficka!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var hamnar Ixus 1**? 100, 107, 120, 130 osv, vad det nu är för skillnad) när det gäller kvalitet på bilder osv. Ixus 100 har blivit lovordad av Cyberphoto exempelvis.
Har haft en Panasonic FX01 som get fina bilder men som nu bara startar ibland...
Vad jag förstår finns det i princip ingen skillnad mellan S90 och S95 när det gäller de åtta kriterier du satt upp. Däremot kan man nu få S90 för 3000 kr medan S95 kostar en bit över 4000 kr.Får nog bli en G11:a eller S95 - Tack
Vad jag förstår finns det i princip ingen skillnad mellan S90 och S95 när det gäller de åtta kriterier du satt upp. Däremot kan man nu få S90 för 3000 kr medan S95 kostar en bit över 4000 kr.
Får nog bli en G11:a eller S95 - Tack
Apropå Canon G11.
Cyberphoto kör kampanj just nu över helgen. 4995;- och då får man med 16GB + ett fodral för kameran.
...jag slog till.
Och batteri, va?
Denna förträffliga lilla kamera är super.
Den överlevde ca 3 timmar i en jacuzzi. Slå det om ni kan...
Annars är detta det man får:
Senaste ultrakompaktkameran från Canon. Lika stor som ett kreditkort och endast 18mm tjock. Finns i fyra färger; svart, silver, guld och röd.
- 12 Mpixel
- 720p HD-inspelning med 30 b/s
- 3x zoomoptik motsvarande 33-100mm
- Optisk bildstabilisering
- 2,5" LCD-display och optisk sökare
- HDMI-utgång
- Digic IV-processor
- antiblink-funktion
Klockren! Har alltid den med mig.
3timmar i vattnet? hur är det med bildkvalite osv?
Intressant -- om den optiska sökaren är bättre än den på G11.Nikon lanserar P7000 ....
Med bäst menar jag bäst specad
Bäst:
Bildkvalité
Bildsensor
Brännvidd
Digital zoom
ISO
Optisk zoom
Rekommenderad i tester
osv..
Trodde inte att det var så svårt att förstå.