Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bästa bilden någonsin av dig!

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är svårt att frigöra sig från minnen och känslor.
För mig är en bild som jag tog på 1960-talet på mina två äldsta barn något så värdefullt och samtidigt så fotografiskt bra att jag tror mig ha svårt att upprepa något liknande idag.
Tri-X, D76, Agfa Rekord Rapid, Neutol WA ...

/Ragnar Nyberg

Bilagor

• johtomas.jpg
    johtomas.jpg
    56.8 KB · Visningar: 902
Ett litet tips:
Det där med bok kanske kan vara möjligt via webtjänsten: www.gordinegenbok.se. Kanske inte med alla medlemmar eftersom sidantalet nog är begränsat (om man inte gör flera böcker förståss). Har själv gjort ett exemplar och blev rätt nöjd. 20 sidor för drygt 200 kr.

Det skulle nästan vara roligt om man kunde starta en pool eller liknande för dessa bilder.

Självklart ska man då bara kunna eller få lägga upp en bild. Det blir ju lite jobbigt att klicka på alla dessa länkar hela tiden och infoga bilden här gör ju att den blir så liten.

/ Marcus

Kul idé med ett bildpool där man bara får ha en bild inne, den bästa. Vore helkul att titta igenom.

Håller med, en bildpol där man enbart kan lägga in en enda bild, vill man lägga in en ny, så får man ta bort den gammla först?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar