Advertisement

Annons

Bästa bilden någonsin av dig!

Produkter
(logga in för att koppla)
Oj, inser precis att jag haft ett bra foto-år. Har lyckats skapa många bilder som är bäst *s*

Väljer denna, för att den är i samklang med mig själv just nu.

http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=529586&target=_blank#

// Lazze

Appropå bäst-före-datum, jag tror att bilderna med stora B alltid kommer att ge betraktaren något. Det som är spännande är att en bild som man tycker om idag för att den är på ett speciellt sett eller framkallar en speciell känsla kan locka fram något annat när man tittar på den igen om 2-3 år.
 
Bra initiativ Janne, bra tråd för peppning.

Arleklint skrev:
Känn inte alla bilder som du ser omkring dig som nertryckande, känn dom som möjligheter och milstolpar.
Nejdå, jag blir inte nertryckt. Ser dem som inspiration och utmaningar.

Men att välja ut EN som min bästa klarar jag inte. Har många jag tycker om och är stolt över men ingen jag får min-bästa-bild-utan-tvekan-känsla av.
Men om jag måste välja en, så är nog denna en god kandidat: Österrike 2005
Iallafall känns det så just nu.
 
Ziden skrev:
Oj, inser precis att jag haft ett bra foto-år. Har lyckats skapa många bilder som är bäst *s*

Väljer denna, för att den är i samklang med mig själv just nu.

http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=529586&target=_blank#

// Lazze

Appropå bäst-före-datum, jag tror att bilderna med stora B alltid kommer att ge betraktaren något. Det som är spännande är att en bild som man tycker om idag för att den är på ett speciellt sett eller framkallar en speciell känsla kan locka fram något annat när man tittar på den igen om 2-3 år.

Mmmm tror om man får plocka en handfull med bilder, så är det säkert några av dem som turvisas om platsen som sin egen favorit.

Men en bild kan nog aldrig riktigt slappna av, då det alltid dyker upp nya "moments" som vill stjäla vår uppmärksamhet.
 
Många fina favoriter här.

Mina egna av egna är nog den här:

Opiumvallmo

Åsså den här av personliga skäl...

Pyjamasparty

Och den här är jag ju rätt nöjd m också faktiskt:

Som guld

Men jag är ju nybörjare så jag hoppas ju kunna ta ännu bättre bilder i framtiden.
 
Jag vet inte riktigt....

Dom säger att det inte är grönare på grannens gräsmatta, men i jakten på intryck tycker jag nya marker/vyer vidgar sinnena och lockar till jakt.

Visst har man fördelar med hemmaplan, då man kan terrängen, solens rörelser och platserna. Men hungern att finna, är inte lika stor.

Hmmm tror jag ville säga att bilder från fjärran platser har en förmåga att locka på kort sikt, medan "hemma" bilderna vinner terräng med åren.

Vad tror ni, verkar detta rimligt?
 
Tur jag lade ut min bild innan jag tittat på alla andras. Helt underbara bilder. Hoppas jag blir lika bra en dag..

Lars Johnssons bilder är helt fantastiska..
 
ack så svårt......

....men var har jag och alla ni där ute distansen och perspektivet? Vet vi själva när vi tagit en bra bild? Eller är det så ändå att det viktigaste är att känna sig nöjd, stolt och glad när vi själva tycker oss ha gjort ngt bra?

Här är en bild som jag blev glad och stolt över - på min son under en bra stund vi delade:

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/528380.htm?set=lp (hoppas länken funkar nu bara) Om den är kanonbra - det vet jag inte. Men jag gillar den - det vet jag.

hejdå
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.