Annons

Andra fotocommunities?

Produkter
(logga in för att koppla)
FredrikArvidsson skrev:
Vad finns det för fler bra fotocommunties?

Själv känner jag till:
www.pbase.com | www.photo.net | foto.no ...

Är du medlem i någon annan fotocommunity - vilken då? På vilket sätt skiljer dem/den sig från Fotosidan?

www.usefilm.com

Jag är inte så aktiv där. Jag lägger mest bara in mina bilder för kritik och tittar ibland på andras bilder. Men det är ibland låg kvalité där :(

/ Marcus

en riktigt bra dansk sida.
man bör dock ha en viss stil för att platsa, man ansöker om att få vara med.
jag är dock inte så aktiv där, har lite svårt att hänga med i danskan och kritiken är inte så flödande heller.
men fina bilder är det gott om! :eek:D
namnet passar dom mycket bra.

www.dutchphotozone.com

Bra site tycker jag där medlemarnas bilder visas tydligare än på FS. Men det är en skillnad där, de bilder som visas är de sista som lagts till i albumen, inte som bildväljarna har valt ut.

Det ända som stör mig lite är att forumet inte är lika bra kategoriserat som på FS. T.ex så har man inte delat upp 'analoga kameror' i olika märken. Detta tycker jag är ett stort plus med FS.

Åh, man måste kunna holländska för att kunna läsa...

Tja, beror ju lite på hur språkbegåvad man är, men om huvudmålet är att titta på bilder så är jag verkligen rejält imponerad av innehållet på den ryska sidan www.photosight.ru. Själv har jag fortfarande lite problem med att förstå texterna men det börjar lossna lite ;-)
För de som har problem med kyrilliska alfabetet är det bara att klicka på någon av kategorierna i mittersta övre fältet. Där finns kategorier som porträtt, glamour, genre, stilleben, datormanipulerat mm, totalt ca 20 kategorier.
MVH, Niclas Vestman

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar