larsborg
Aktiv medlem
Bla bla...
Exakt, så uppfattar jag också din ”instruktionsbok”!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bla bla...
Vill jag lära mig fota norrsken, stjärnor eller fåglar, tror jag inte så mycket på handboken. Sedan när man kan tekniken någorlunda, blir smaken a och o för att uppnå bilder, som samlar domarpoäng och handboken är då inte till mycken hjälp.
Börjar likna "pajkastning" och lekskola. Tagga ner!Exakt, så uppfattar jag också din ”instruktionsbok”!
anledningen till att ag skrev på det här forumet var att jag ville ha hjälp med några frågor som gäller kamerans funktioner som nån skrev där uppe
och visst skulle jag kunna läsa instruktionsboken..men inte till nån nytta alls ...skulle bara bli irreterad när jag inte hittar vad jag söker eller när jag itne förstår dom luddiga sakerna som står där...nu låter jag väldigt trög men det är jag inte...utan har alltid tyckt instruktionsboker är skit...frågar hellre folk och får raka svar...så tycker jag dom som blir irreterad över att jag skrev och frågade såna simpla grejjer som alla fotografer borde kunna kanske inte ska bry sej om att svara...för alla måste börja nånstangs..och här var min början att få hjälp med dom här grejjerna så jag kan fortsätta lära mej...eftersom dom här grejjerna är lite utav "basen" tack så mycket till alla som hjälpt till
De flesta här har med säkerhet läs eller skrivsvårigheter. Om inte annat, så skriver de i snigelfart och inte förstår att a skrivs med vänster lillfinger, 0 och o med höger ringfinger osv. Också hopplöst att skriva -3°C och 5 m². Att få till det med svensk stavningskontroll verkar också sällsynt.
nu har jag lärt mej tack vare dom som svarade på mina frågor och lite testning