Bengf
Aktiv medlem
Tror jag också. Dessutom tror jag inte de bara kommer att leva vidare utan förökas. Sedan är det ju upp till gemene person att välja om eller hur man vill ta till sig "fenomenet".
Ett litet sidospår: Har just kollat hockey från OS med vidhängande reklampauser och slås av tanken hur folk påverkas av Micke Persbrandt som med bästa Gunvald Larssonstämma på ett kateketiskt vis förkunnar Bet365:s förträfflighet och uppmanar folk att bli medlemmar. Givetvis har han betalt för det.
Rollfiguren Gunvald Larsson är ju känd för att få saker och ting gjorda när andra sitter med tummen i akterkastellet.
Hur stor påverkan kan den reklamsnutten månne få?
Mig lämnar den opåverkad och jag frågar mig bara om han har så ont om skådespelaranbud att han växlat in på reklamspåret.
hehe, det var bättre med Margareta Krook och Ernest Hugo Järegård och Flora reklamen, när man gick på bio förr i tiden. eller Per Oskarsson när han prasslade i en tvistpåse och pratade på sitt oefterhärmliga sätt.
Fins någon gammal undersökning där man klippte in någon halv sekund av film med något oväntad, det lär ha haft stor påverkan på betraktaren. undrar om inte det förbjöds så småningom.