Estethia
Aktiv medlem
men är det ändå inte liiiite småsint att bråka över att folk fraterniserar under bilder i pooler?Gunnlaug skrev:
Läs en gång till Janne... Själv så tycker jag mitt exempel liknar ett ytligt kaffe-rep...
det kan knappast vara så att fotosidans väl eller ve hänger på huruvida folk slutar gosa med varann under bilderna? det här är ju trots allt även en community där folk faktiskt umgås, med bilder som gemensamt intresse.
nej det där tyckte jag inte var ett bra exempel.
det går dessutom aldrig att hindra folk som känner varann att skriva lite mer vänskapligt om irrelevanta saker under bilderna, och vad 17 gör det?
månne den här småsintheten vara något typiskt svenskt? särskilt med tanke på mobilpratförbudet i tunnelbanan som nyss trätt i kraft och som måste vara det mest intoleranta förbudet hittills i detta land.
hur låg toleransnivå har folk egentligen? ingen alls? eller är det den ensamme svenskens avundsjuka som talar? "låt inte andra umgås om inte jag har nån att umgås med!"
asch, jag vet inte vad det beror på. men hur som helst.... ser ni inte hur fånigt det verkar?
nej, det här med att ta upp umgänge under bilderna... det var verkligen inte ett bra exempel.
kom igen...
om irritationen över att andra fraterniserar på irrelevant vis under en bild på fs ramlar över en... ta en varm, mysig kopp te istället eller bläddra i telefonboken i mobilen och ring en gammal vän man inte hört av på många år.
men gör det inte på tunnelbanan för säkerhets skull.