.Z.
Aktiv medlem
Joakim A skrev:
Hmm, kräver väl mycket prestanda? Jag har bara en 3 GHz, bärbar,
// Jocke
Bara & bara... Min bärbara är på 166 Mhz! Ungefär samma processorhastighet som min mobil...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Joakim A skrev:
Hmm, kräver väl mycket prestanda? Jag har bara en 3 GHz, bärbar,
// Jocke
Joakim A skrev:
RAM är aldrig fel
Fast som vissa beskriver det så tycks tex filmredigering ta mycket kraft, men min bärbara klarar det alldeles utmärkt och slår de flesta stationära också. Visst är det 100 % på processor..
// Jocke
HDFS skrev:
Snygg mugg, bra idé!
Men jag blev ledig imorgon så kanske en irish coffee skulle sitta fint... *fundilurar*
HDFS) (KGS skrev:
man kan stänga av kontinuerlig AF och AS, men det har jag aldrig behövt... men så har jag bara tagit 40.000 bilder med Aette så nån annan kanske vet bättre. Många av dem i rejäl värme. Några i hyfsad kyla. Har fått starta om kameran pga Err i displayen ca 20 ggr varav 2 idag!!
Graylingman skrev:
Eftersom expertisen tydligen är vaken och jag inte orkar söka bland gamla trådar... Har du K-G som enligt egen utsago testat det mesta i konverterväg testat Raynox telekonverter DCR-1540PRO tillsammans med 7i? Andra experter får också tycka till...
//A
.Z. skrev:
Oki, tänkte för mycket 7i där...
HDFS) (KGS skrev:
Såna veterankameror vet inte ungdomarna vad det är ;-)
.Z. skrev:
He,he. Det är den nyaste jag har, den andra är från -69...
Joakim A skrev:
Någon som vet något om mellandagsrean i Stockholm, finns A2 någonstans tro?
Har bara sett Expert, men jag kallar inte 8500 för rea.. Teknikmagasinet har för 6900.
// Jocke
Jodå. Det finns de som lägger den i frysboxen, för att få ned brusnivåerna. Risk för att man sen har minneskortet fyllt av en radda bilder på fläskkotletter förstås.Joakim A skrev:
Oj satan, -20 med A1 är ju imponerande i vilket fall som helst. Trodde det handlade om +-0 då mobiltelefonen lägger av Displayen dör ju då..
// Jocke