Annons

7D Firmware 1.2.4 på G

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är exakt 1,4 mb ;-). Jag tycker du och alla andra ska köra in den nya firmwaren 1.2.5. finns ingen anledning att sitta med ett så gammalt firrmware som du har, det är många buggfixar som kommit till sedan den versionen som du har. Kameran exploderar inte och den blir inte sämre av den nya firmwaren, så länge du har ett nyladdat batteri i händer ingenting när du flashar kameran.

Lycka till.

Hur stor skillnad är det mellan 1.1.0 och 1.2.5? Någon som vet?

Det är exakt 1,4 mb ;-). Jag tycker du och alla andra ska köra in den nya firmwaren 1.2.5. finns ingen anledning att sitta med ett så gammalt firrmware som du har, det är många buggfixar som kommit till sedan den versionen som du har. Kameran exploderar inte och den blir inte sämre av den nya firmwaren, så länge du har ett nyladdat batteri i händer ingenting när du flashar kameran.

Lycka till.

Jag uppdaterade från 1.1.0 till 1.2.5 igår =) Måste vara väldigt stor skillnad då jag missade hur många uppdateringar som helst. Blir spännande och se om det är något skillnad alls..

Skillnad är det förstås. Om det sen är någon skillnad som visar sig när du använder kameran på ditt sätt är ju en annan sak.
Vattenpasset har blivit rätt i sökaren, när man tar bilder i höjdformat. Det är en sån grej som jag har sett och haft nytta av, jämfört med hur det var från början. Minns inte i vilken version det kom, dock.

ANNONS