Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
4 GB SanDisk
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Det föll däremot på en annan sak - i den senaste demoversionen går inte längre att applicera ändringarna. Det är bara torrsim. Det var väl för många som kunde använda det utan att betala.
Du får väl leta upp en Windows 98-maskin (kolla nåt museum) eller köra halvfullt tills du får din D2x.
Du får väl leta upp en Windows 98-maskin (kolla nåt museum) eller köra halvfullt tills du får din D2x.
steinick
Aktiv medlem
Det absolut säkraste tipset för att undvika eventuella problem med minneskorten är att alltid formatera dem i kameran.
Jag är fotograf, och det är för mig fullständigt obegripligt att riskera att inte kunna få fram mina bilder för att jag gjort experiment på egen hand. Såvitt jag vet står det i alla manualer till digitalkameror att korten ska formateras i kameran.
Datanördar tycker kanske att det är mesigt att läsa manualer, och att det är skojigare att laborera med sektorstorlekar och annat, men det har sina risker.
Jag är fotograf, och det är för mig fullständigt obegripligt att riskera att inte kunna få fram mina bilder för att jag gjort experiment på egen hand. Såvitt jag vet står det i alla manualer till digitalkameror att korten ska formateras i kameran.
Datanördar tycker kanske att det är mesigt att läsa manualer, och att det är skojigare att laborera med sektorstorlekar och annat, men det har sina risker.
Arleklint
Aktiv medlem
Jag har gjort den till FAT32. Det är inte det som är problemet. Problemet är att dess kapacitet bara är 1,9 GB. Det kan jag inte ändra.
Jag har försökt formatera till FAT 32 och 4GB i XP. Den kvarstår dock vid 1.9 GB
Jag kan inte ta bort partitionen i diskhanteraren, för det valet är utgråat.
Jag tog bort partitionen och skapade en ny i programet Jim tipsade om, men det biter inte där.
Jag har försökt formatera till FAT 32 och 4GB i XP. Den kvarstår dock vid 1.9 GB
Jag kan inte ta bort partitionen i diskhanteraren, för det valet är utgråat.
Jag tog bort partitionen och skapade en ny i programet Jim tipsade om, men det biter inte där.
Bilagor