hansen2
Aktiv medlem
sagan skrev:
20D har annars skönast gummi.
Vad folk än säger tycker jag inte gummi e skönt alls
/Johan, för varmt för att somna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sagan skrev:
20D har annars skönast gummi.
Nähä...vad föredrar du att ha på greppet då, plast?hansen2 skrev:
Vad folk än säger tycker jag inte gummi e skönt alls
/Johan, för varmt för att somna
Instämmer, 350D är ett oerhört prisvärt kamerahus.Zoso skrev:
Visst skulle Canon kunnat göra 350D i samma chassi som 20D men då hade ju priset blivit ett helt annat också. Tycker faktiskt 350D är väldigt gedigen och prisvärd, finns inget att klaga på igentligen för det priset den kostar.
Skillnaden är följande:josef_k skrev:
Som jag ser det finns det bara en lite attraktiv grej som hadde varit lite kul som inte 350d har; 5b/s
sagan skrev:
Nähä...vad föredrar du att ha på greppet då, plast?
sagan skrev:
Skillnaden är följande:
350D har långsammare och inte lika exakt AF som fungerar sämre i svagare ljus, hälften så stor buffert, 60% av batterikapaciteten, betydligt långsammare serietagning, mindre och mörkare sökare, sämre reglage och LCD, färre AF-punkter, lägre snabbaste slutartid, långsammare blixtsynk, lägre högsta ISO-tal, saknar PC-uttag, längre shuter lag, hälften så hållbar slutare, längre black-out, mindre sensor med färre pixlar (om än minimal skillnad), färre inställningsmöjligheter och är gjort i plast istället för metall.
sagan skrev:
Japp, de skriver att den är lite ljusare.
*snipp*
En sak är iaf fall klar, 350D har väldigt snabb AF, långt snabbare än någon konkurant (ca 0.15 sekunder snabbare än D70) utöver 20D.
Nä, det stämmer nog, uppgifterna jag drog är teoretiska uppgifter från canon, medans FOTO:s uppgifter är från deras egna praktiska tester.Godsmack skrev:
Så de ljuger när de säger att den är ljusare?