Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
japp jag har mottagit dom med nätets hastighet! Nu är jag uppe i hela 8 deltagare som skickat in sinda biddrag!
 
Jag hade en kul kräftskiva igår kväll...
Bilderna kommer i morgon. Kommer förmodligen inte att deltaga i alla kategorier men jag ser mest fram emot alla andras bildrag.
 
Poteta skrev:
Jag hade en kul kräftskiva igår kväll...
Bilderna kommer i morgon. Kommer förmodligen inte att deltaga i alla kategorier men jag ser mest fram emot alla andras bildrag.

Fusk! själv har man skickat in en del som med tvekan stämmer överens med titeln.
 
HU, då var bilderna fixade och skickade!

Fantastiskt jobb du gör med denna tävling Kalle. Stort Tack!
 
hehe, det är en fördel med att vara en demokratisk diktator och leda tävlingen, man fårse allas biddrag lååååångt innan ni får göra det.. mooaaahhhhaaa!
 
Kalle_B skrev:
hehe, det är en fördel med att vara en demokratisk diktator och leda tävlingen, man fårse allas biddrag lååååångt innan ni får göra det.. mooaaahhhhaaa!

Ha, ha.. så det är anledningen till att du vill vara den demokratiske diktarorn.. nu är du avslöjad :)
 
YES!!! Helt plötsligt av nån mystisk anledning så funkade bilderna igen. Saknar 50-rawfiler men har ju jpgarna till dom så det räcker. De enda filerna jag inte kan föra över är Agnethas NEF-filer, det är nått fel på Nikon helt enkelt.. ;D (Tror att det var de filerna som spökade till det från början.)

Kalle, hinner inte fixa med bilderna imorgon men hoppas det är ok om du får de på måndag kväll?
 
Fabian Fogelberg skrev:
YES!!! Helt plötsligt av nån mystisk anledning så funkade bilderna igen. Saknar 50-rawfiler men har ju jpgarna till dom så det räcker. De enda filerna jag inte kan föra över är Agnethas NEF-filer, det är nått fel på Nikon helt enkelt.. ;D (Tror att det var de filerna som spökade till det från början.)

Kalle, hinner inte fixa med bilderna imorgon men hoppas det är ok om du får de på måndag kväll?

Skönt att höra att det löste sig med dina bilder
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.