Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Gersemi skrev:
Kolla in här.. känns det lite träligt att köra tur och retur Gbg för mycket.. så finns ett alternativ här

http://www.liseberg.se/Liseberg/Sve...nd/boendealternativ/vandrarhem/Vandrarhem.htm

Tack för tipset :)

Boende är inget problem, jag har frinätter på scandic så jag kan bo där i två veckor. Det jag funderar på är om jag vill vara hemifrån nästan en vecka från nu,.. Är i Kalmar nu, Växjö i morgon, hemma torsdag.. skall det vara Göteborg4 näter sen :) Just nu lutar det ditåt... :) Kanske skall sluta fundera... haha

Jag har inga möjligheter att vara med. Men jag planerar att köra upp och titta till er på lördag förmiddag/lunch.

Fabian, du kan ju ta med min 800si om du inte behöver den längre.

/Andreas

Kom igen nu Nicro, jag kan behöva i alla fall en som kanske kommer upp i min klass. Annars blir det promenadseger för mig ju.

Poteta skrev:
Kom igen nu Nicro, jag kan behöva i alla fall en som kanske kommer upp i min klass. Annars blir det promenadseger för mig ju.

Jaha du.. tror du det.. själv känner jag mig som den en dark horse.. så du skall nog få dig en tuff match

Men håller med dig.. Nicro vad är det att fundera på..häng på nu

Hur sent kan man anmäla sig och hänga på?
Jag försöker få dispens från svärmors 75-årsdag och sonens forbollsturnering.
/ Jan

* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR
Rikard Weiler - KLAR

Anders Roos
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin

(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil

Väder ??

Vädret är som ett lottospel.
Som det ser ut enligt prognoser så blir det ju regn hela fre/lör.....

Ser fram emot fotodygnet, men gärna inte i regn.

Vid vilken tidpunkt kommer du ta det definitiva beslutet Kalle ?

Även jag har noterat vädret.. det som bekymmrar mig äratt det är "bara" skurar. Sol ibland och regn ibland. Om det håller sig enligt prognosen så tycker jag att vi kör, men blirdet motvikt åt regn så skjuter vi pådet... jag skall kolla aktuellt och vädret ikväll så efter det så ser vi hur vi gör...

Kalle_B skrev:
Även jag har noterat vädret.. det som bekymmrar mig äratt det är "bara" skurar. Sol ibland och regn ibland. Om det håller sig enligt prognosen så tycker jag att vi kör, men blirdet motvikt åt regn så skjuter vi pådet... jag skall kolla aktuellt och vädret ikväll så efter det så ser vi hur vi gör...

Jag fick tips om några vädersajter igår kväll av min kompis som är windsurfare (dom är extremt vädernojjiga).. på den ena sökte jag upp väderprognosen för Landvetter (den som kändes närmast Delsjöområdet) det såg ok ut fram till lördag förmiddag.. men skall ta en analys ikväll igen.. och kan även lägga in länken här

Äh, som det ser ut nu så ska det inte börja regna förrän på lördag middag. Om bara Agnetha slutar dansa någon gång så blir det säker bra även på lördag eftermiddag.
*Håller tummarna*

jag är splittrad.. Enligt SVT väder kommer det vara skurar hlea fredagen och lördagen, medans TV4väder påstår att på fredag kommer det blir torrt och riktigt fint väder. Lördagen mulet med risk för någon skur...

Jag vet inte vad man skall tro på så jag väntar fortfarande tills vädret kommer idag efter Aktuellt kl 21.00

Men jag tycker nog det verkar som att det lutar åt att vi genomför detta. Förra gången hade vi ju riktigt oväder på natten med regn och blåst, men vi genomled vädret och det gick alldeles utmärkt :)

Angående tält så hoppas jag fortfarande att Fabian jagar på ang tälten. Även att Agnetha kanske kan fixa sitt tält. Oscar Manbro hade ett större tält också som han skulel ta med.

Men alla som har tält, ta med dessa! Inte värre än att det blir liggandes i bilen ifall det löser sig med tältplatser.

I övrigt önskar jag alla gott mod och detta komemr bli super ballt.. igen! Nu ska jag fila vidare på våra uppdrag, hemliga som fasta!

Poteta skrev:
Äh, som det ser ut nu så ska det inte börja regna förrän på lördag middag. Om bara Agnetha slutar dansa någon gång så blir det säker bra även på lördag eftermiddag.
*Håller tummarna*

Jag lovar, har inte tagit ett endaste danssteg sedan i söndag.. har ju haft fullt upp att fixa ett tlät ju..

hi, hi.. bara det går in i bilen nu också..

och så får ni grabban äran att sätta upp det :)

* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil och 12-mannatält
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR
Rikard Weiler - KLAR

Anders Roos
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin

(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar