Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Poteta skrev:
Sluta genast dansa!
Kom ihåg hur det gick förra året, vill minnas att det var rätt blött när vid stod på Korsvägen och Avenyn... Fast det kunde ju ha varit värre men det berodde nog på att du inte dansade så länge.

Men förra året blev det ju strålande sol på lördagen (efter det att molnen skingrat sig från soluppgången som det var meningen att vi skulle fota...)! Tänk hur det hade varit om Agnetha inte hade dansat alls!!!
Nä, Agnetha, upp ur soffan och virvla runt!
 
Ellix skrev:
Men förra året blev det ju strålande sol på lördagen (efter det att molnen skingrat sig från soluppgången som det var meningen att vi skulle fota...)! Tänk hur det hade varit om Agnetha inte hade dansat alls!!!
Nä, Agnetha, upp ur soffan och virvla runt!
Jag tar inget ansvar alls om Agnetha börjar dansa... Men visst, dansa på, jag blir inte sur... :p
 
Jag kan tyvärr inte komma, med vilket är väldigt tråkigt, hade verkligen sett fram mot det här.
Kan bara hoppas att möjligheten kommer tillbaks.
Jag kan göra ett litet hoppande här också för fint väder om det är så att någon önskar det men jag kan inte ge några garantier för gott resultat;-)

* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Michael Skaring - KLAR - BIL
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR

Anders Roos
Rikard Weiler
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin
Peter Schwartz


(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil
 
Beklagar, kan tyvärr inte vara med. Saknar barnvakt och tror inte det skulle bli en "hit" att ta med dem. Hoppas ni får riktigt kul, och någorlunda väder./peter

* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Michael Skaring - KLAR - BIL
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR

Anders Roos
Rikard Weiler
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin



(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil
 
så fort som möjligt :)

Tycker att du ska vara med om du har möjlighet, brukar vara gansak givande men framför allt roligt :)
 
Jo, det känns som en jäkligt kul grej. "Problemet" är att jag bor 32 mil bort och skall till Göteborg måndagen efter igen.. :)

Jag funderar så det knakar. :)
 
Men med dagens fordon så går det fort.. :) hade du haft häst o vagn så ahde jag förstått dig...

Du får ju trots allt en hel söndag hemma i danmark innan du måste upp igen! ser att du har Nikon D200... kan ju locka med att några av dom som skall med är Nikianer och D200 galningar till tusen... dom har kepor och västar och annat tjafs på sig med Nikon loggor... Som Canon kille så känenr man sig gansak utanför i dessa samanhang... :(
 
Kalle_B skrev:
Men med dagens fordon så går det fort.. :) hade du haft häst o vagn så ahde jag förstått dig...

Du får ju trots allt en hel söndag hemma i danmark innan du måste upp igen! ser att du har Nikon D200... kan ju locka med att några av dom som skall med är Nikianer och D200 galningar till tusen... dom har kepor och västar och annat tjafs på sig med Nikon loggor... Som Canon kille så känenr man sig gansak utanför i dessa samanhang... :(

Men Kalle jag förstår inte vad du pratar om
 
Har tyvärr inte fått nått svar angående tälten än så det ser mörkt ut... Vi får helt enkelt skrapa ihop lite tält från alla som ska med. Jag ska höra med mina föräldrar om jag kan dra med nått av våra. (Har två st, ett 4-manna o ett 5-manna.)
 
Jaga på dom Fabian, det är inte fredag ännu!

men vi andra kan ju försöka ragga egna tält så långt det går, dom flesta brukar ha tält någonstans på vinden, men försök fabian!
 
Grillplatsen?

Hej!

Mötesplatsen verkar vara grillplatsen.

Är det den öppna platsen en bit nedanför gamla motionscentralen?

Har inte varit i Delsjön sen den nya kom upp så det var inte igår om man säger så.



mvh
agron
 
Längst ner mot sjön, följ grusvägen ner till sjön, vänster om vägen ligger bryggorna, höger ligger grillplats, där samlas vi. Men samlingen är nog minsta problemet eftersom vi kommer nog vara ganska lättidentifierade :)

största problemet är dock vädret... SMHI verkar inte ha lovande prognoser... Någon lätt skur klarar vi av, men blir det hällregn så flyttar vi på det hela.. skall kolla vädret noga...
 
Re: Grillplatsen?

agb007 skrev:
Hej!

Mötesplatsen verkar vara grillplatsen.

Är det den öppna platsen en bit nedanför gamla motionscentralen?

Har inte varit i Delsjön sen den nya kom upp så det var inte igår om man säger så.



mvh
agron

Om du tänker på Skatås, så är det inte ens samma uppfart som till Skatås. Kommer du från Gbg:s Centrum så är det uppfarten innan, Töpelsgatan.. Sedan är det i princip att köra den gatan/vägen tills den tar slut
 
Kalle_B skrev:
största problemet är dock vädret... SMHI verkar inte ha lovande prognoser... Någon lätt skur klarar vi av, men blir det hällregn så flyttar vi på det hela.. skall kolla vädret noga...

Just nu ser det ganska hyffsat ut. 15-20 grader och kanske nån regnskur. Det ska vi väl ändå klara...
 
Jag hänger klart på också, hade nästan gått och glömt av det, hur man nu kan göra något sånt...
Fyy!

* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Michael Skaring - KLAR - BIL
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR
Rikard Weiler - KLAR

Anders Roos
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin



(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil
 
Tyvärr, tyvärr. Jag måste dra mig ur, min mor har fått en stroke och ligger på Östra, det är inte riktigt läge för mig...i år heller...Det blir väl fler möjligheter i framtiden (hoppas jag).
Lycka till ni andra...

* kopiera nedanstående text då ni anmäler er.
----------------------------------------------

Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.) - FIXAR VED
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, tar med trangiakök
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)
Johan Oscarsson - KLAR -
Johan Weinö - KLAR - BIL
M.Bucht - KLAR
Håkan S - KLAR
Fabian Fogelberg - KLAR - förhoppningsvis tält
Jan Bernhardsson - KLAR - BIL
Theresia Höglund - KLAR
Anna Krantz - KLAR
Rikard Weiler - KLAR

Anders Roos
Mattias Thorstensson
Hanna Fredin



(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.